Aviseringar
Rensa alla

Terrormats tråd-för-goda-råd


Ämnesstartare

eftersom att ungdomar.se är en plats dit många vilsna själar söker sig i hopp om att få svar på Livets Stora Frågor skapar jag nu en tråd för goda råd eftersom att jag sitter inne på mycket värdefull visdom som ingen bör gå miste om 

tant terror är här för att vägleda er genom livet, barn

obs: lägg märke till att rubriken rimmar


   
Citera

Har chipssmulor i behån. D kliar som fan


   
SvaraCitera

Intressant tråd det här!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

till alla dessa kids som skapar trådar i hopp om att hitta en alldeles egen shawty:

mitt första råd: om ni envisas med att använda axe: använd lagom _lite_

2. äg en moppe och ta offret för er åtrå på en tur runt det lokala gatuköket. gasa på lite men ta det lugnt i svängarna för visst, det är ju mysigt med lite närkontakt i form av ett krampaktigt tag om er midja bakifrån, men det vore inte coolt att hamna på akuten för att ni skalat av all hud i en asfalterad kurva. tänk på det, barn

3. om ni rockar bling i örat: be my guest men ha inte för mycket. ni vill inte att örsnibben stretchas ut för att ni har ett örhänge stort som en sockerbit dinglandes i den


   
SvaraCitera

Sitter och tittar runt lite i lägenheten.. det känns lite tomt om väggarna 🙁

Vad bör jag sätta upp på väggarna? O vars köper ja de :$:$

Jag har en gammal  duk/flagga som e typ 1,5x1,5 me che guevara när han ridr me sina fightrs! skulle en tjej tycka att de e töntigt ifall ja hänger upp den :$:$ kmr inte ihåg vars dom red in 🙁 känns jättedumt o inte veta all fakta oxo 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tips till alla som ska på arbetsintervju: låt bli att säga "jag är ansvarsfull, fast, ja, en gång försökte jag klappa en farlig orm för att den såg cool ut och en främmande kvinna fick stoppa mig"


   
SvaraCitera

Så det är den där flickan i skolan som får mig att bli lycklig och nervös, jag har aldrig pratat med henne men jag har sätt henne under hela skolgången och blir alltid lika glad när jag ser henne. "Hon är inte som alla andra, hon är något speciellt" Men hur kan jag då bli så glad och känna mig trygg när hon är i närheten om jag aldrig någonsin har ens pratat med na?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fasiken:
Sitter och tittar runt lite i lägenheten.. det känns lite tomt om väggarna 🙁

Vad bör jag sätta upp på väggarna? O vars köper ja de :$:$

Jag har en gammal  duk/flagga som e typ 1,5x1,5 me che guevara när han ridr me sina fightrs! skulle en tjej tycka att de e töntigt ifall ja hänger upp den :$:$ kmr inte ihåg vars dom red in 🙁 känns jättedumt o inte veta all fakta oxo 🙁

tycker du ska måla något själv som du kan hänga upp. det är en bra isbrytare om du har folk över. eller så köper du en tavla på loppis och säger att du svängde ihop den själv. obs: måla över eventuell signatur för att undvika "men du heter väl inte carl larsson?" 

håll dig borta från tavlor som föreställer gråtande barn (de är obehagliga!) och den klassiska IKEA-tavlan med de svartvita stenarna på en strand


   
SvaraCitera

terrormat: tycker du ska måla något själv som du kan hänga upp. det är en bra isbrytare om du har folk över. eller så köper du en tavla på loppis och säger att du svängde ihop den själv. obs: måla över eventuell signatur för att undvika "men du heter väl inte carl larsson?" 

håll dig borta från tavlor som föreställer gråtande barn (de är obehagliga!) och den klassiska IKEA-tavlan med de svartvita stenarna på en strand

om man e dålig på ljuga då Rodnar

o vad e de för IKEA tavla.. låter typ asnice ju </3


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Xuzkie:
Så det är den där flickan i skolan som får mig att bli lycklig och nervös, jag har aldrig pratat med henne men jag har sätt henne under hela skolgången och blir alltid lika glad när jag ser henne. "Hon är inte som alla andra, hon är något speciellt" Men hur kan jag då bli så glad och känna mig trygg när hon är i närheten om jag aldrig någonsin har ens pratat med na?

åh minns hur sådant kändes. jag antar att du har målat upp en fantasibild av henne, vilket inte behöver vara negativt - det är ändå en ganska mysig känsla. vill du lära känna henne? släng iväg en vänförfrågan på facebook och så säger du - som den smooth sailor du är - att du har sett henne i skolan och tycker att hon är fin*

* eller vad du nu tycker passar. om hon bär shutter shades kan du säga att hon har swag, men förhoppningsvis gör hon inte det och du slipper använda det ordet. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fasiken:

om man e dålig på ljuga då Rodnar

o vad e de för IKEA tavla.. låter typ asnice ju </3

ha dämpad belysning i rummet så ser de inte på ditt ansikte att du ljuger. det är en tavla som hänger i varenda BUP-mottagnings väntrum samt majoriteten av alla landets skolmatsalar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

also: använd tandtråd! ni vill inte att gårdagens spenat börjar ruttna mellan framtänderna och slår er crush i ansiktet som en rungande örfil


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

den här tråden borde bli klistrad


   
SvaraCitera

har aldrig använt tandtråd, d händer att jag inte borstar tänderna på flera dygn ibland också. Sedan jag började röka på "heltid" så har mina tänder blivit vitare. RodnarCool    


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:
har aldrig använt tandtråd, d händer att jag inte borstar tänderna på flera dygn ibland också. Sedan jag började röka på "heltid" så har mina tänder blivit vitare. RodnarCool    

har du många ladies på kö?


   
SvaraCitera