Aviseringar
Rensa alla

Terrormats tråd-för-goda-råd


Fasiken:

jätterörigt 🙁
de e som när man hela livt gått åt ett håll i ett sånt där spår
o helt plötsligt går man åt andra hållet
allt känns så fel o hemskt o äckligt 🙁 

hahahaha ja
fast jag tycker det är spännande...

fast inte längre..
nu är det bara "määäehh"


   
SvaraCitera

behöver typ knark?


   
SvaraCitera

ska göra en bra tråd nu..

hoppas ni skriver i den


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

två goda råd till alla som Är Med I Facebook (som folk över 40 säger):

1. skippa mellannamnen. namn som "sofia shorty svensson" och "micke kingen johansson" gör livets väg lerig och jävlig. det vill du inte, eller hur?

2. ha inte en bild på en bil som profilbild. du vill ju inte gå miste om Den Rätta För Dig bara för att hen ser din bild och tror att du är en volvo s70


   
SvaraCitera

Hallå terror! Har varit på krogen ikväll är i skrivande stund påväg hem. Tomhänt. Andra helge i rad. Förslag på hur jag ska bryta denna onda spiral? Fick visserligen en bruds fb ikväll men kom igen hon var fem år yngre och jag ska gänga mig till sommarn. Har tillochmed slagit vad tusen spänn med grabbarna att det kommer ske……så vad ska jag göra?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stekarn:
Hallå terror! Har varit på krogen ikväll är i skrivande stund påväg hem. Tomhänt. Andra helge i rad. Förslag på hur jag ska bryta denna onda spiral? Fick visserligen en bruds fb ikväll men kom igen hon var fem år yngre och jag ska gänga mig till sommarn. Har tillochmed slagit vad tusen spänn med grabbarna att det kommer ske……så vad ska jag göra?

du måste släppa pressen. det rätta engångsligget kommer till dig när du slutar tänka på det som ditt mål


   
SvaraCitera

terrormat:

din bild gör alla dina råd 1000ggr bättre ;;:) jäkla guru asså 


   
SvaraCitera

terrormat:

du måste släppa pressen. det rätta engångsligget kommer till dig när du slutar tänka på det som ditt mål

Men för fan jag ska inte ha fler engångsligg. Var jag inte tydlig nog? Jag ska GÄNGA MIG till sommarn, mina dagar i barsvängen är över. Inga fler ons


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stekarn:

Men för fan jag ska inte ha fler engångsligg. Var jag inte tydlig nog? Jag ska GÄNGA MIG till sommarn, mina dagar i barsvängen är över. Inga fler ons

men det är ju inte sommar nu. dessutom gäller mitt råd fortfarande: släpp pressen 

du svarar ju på frågan själv: dina dagar i barsvängen är över, så sök dig någon annanstans. gör något nytt! jag tycker att du ska gå en matlagningskurs, då kan du charma ladies genom att svänga ihop god mat. du kanske till och med träffar mrs stekare där?

bonustips: lär dig att spela gitarr. det räcker om du kan spela wonderwall


   
SvaraCitera

terrormat:

men det är ju inte sommar nu. dessutom gäller mitt råd fortfarande: släpp pressen 

du svarar ju på frågan själv: dina dagar i barsvängen är över, så sök dig någon annanstans. gör något nytt! jag tycker att du ska gå en matlagningskurs, då kan du charma ladies genom att svänga ihop god mat. du kanske till och med träffar mrs stekare där?

bonustips: lär dig att spela gitarr. det räcker om du kan spela wonderwall

Är väl ingen i min ålder som gör såna grejer. Jag är alltså 91:a och alla av min årgång har antingen gängat sig eller bor utomlands varför man nu skulle vilja göra det. Och barsvängen är allt jag kan. Att gå från alfahanne till en vanlig svensson är väl inte för mycket begärt?


   
SvaraCitera

Säg hur jag ska vara för att bli omtyckt (irl).


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stekarn:

Är väl ingen i min ålder som gör såna grejer. Jag är alltså 91:a och alla av min årgång har antingen gängat sig eller bor utomlands varför man nu skulle vilja göra det. Och barsvängen är allt jag kan. Att gå från alfahanne till en vanlig svensson är väl inte för mycket begärt?

steg ett: släpp alfahanne-tramset så löser sig resten

Diamond:
Säg hur jag ska vara för att bli omtyckt (irl).

här får du tre tips:

1. bjud alltid på godis om du har
2. var ödmjuk
3. ha alltid en ordvits på lager (här får du en av mig: vilket djur ser bäst? zebran)


   
SvaraCitera

terrormat:

steg ett: släpp alfahanne-tramset så löser sig resten

här får du tre tips:

1. bjud alltid på godis om du har
2. var ödmjuk
3. ha alltid en ordvits på lager (här får du en av mig: vilket djur ser bäst? zebran)

Jag har ju gjort det. Jag överlämnade alfahanne titeln till min polare igår så nu får han ta den. Så nu är jag en helt vanlig kille, vad är nästa steg?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stekarn:

Jag har ju gjort det. Jag överlämnade alfahanne titeln till min polare igår så nu får han ta den. Så nu är jag en helt vanlig kille, vad är nästa steg?

smize dvs smile with your eyes


   
SvaraCitera

terrormat: vilket djur ser bäst? zebran

puss terror! :* 
vad ska jag ha med mig när jag flyttar hemifrån i höst? 


   
SvaraCitera