Aviseringar
Rensa alla

Test: Använder du din högra eller vänstra hjärnhalva mest?


Ämnesstartare

Intressant att se att den för en del roterar åt båda håll, och även byter. För mig är det en lopad gif där en kvinna roterar medurs :S


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tjohej:
Intressant att se att den för en del roterar åt båda håll, och även byter. För mig är det en lopad gif där en kvinna roterar medurs :S

Testa tänk på något annat, exempelvis ett mattetal och kolla länge på gifen, plötsligt vänder hon kanske för dig med


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zerafina:

Testa tänk på något annat, exempelvis ett mattetal och kolla länge på gifen, plötsligt vänder hon kanske för dig med

Jag har suttit och blängt på den i flera minuter nu, och försökt koncentrera mig för att få henne att rotera moturs. Men hon fortsätter att rotera medurs. Så min vänstra hjärnhalva är väll helt paj då Mycket glad


   
SvaraCitera

jag använder vänster halvan mest tror jag


   
SvaraCitera
reben

Tjohej:

Jag har suttit och blängt på den i flera minuter nu, och försökt koncentrera mig för att få henne att rotera moturs. Men hon fortsätter att rotera medurs. Så min vänstra hjärnhalva är väll helt paj då Mycket glad

hjälper för mig att kisa jättemkt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

byter håll hela tiden för mig, vad betyder d


   
SvaraCitera
Pardon

Hon byter hela jävla tiden. Är jag helt störd i huvudet då? :/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zerafina: Hon snurrar medsols (höger hjärnhalva)

Förr bytte hon alltid håll men nu snurrade hon bara medsols. Min vänstra hjärnhalva kanske har lagt av.


   
SvaraCitera

Zerafina: Hon snurrar medsols (höger hjärnhalva)


   
SvaraCitera

nu började hon byta Förvånad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Höger


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men ja, anstränger jag mig så byter hon


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lr ok, har varit med om det i sådana här test förut iaf, nu vägrar hon att byta. 🙁


   
SvaraCitera
Yaren

Stirrade aslänge på henne, hon snurrade bara medsols. Sen scrollade jag ner. Nu är det bara motsols! Wtf


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Medsols tycker jag.


   
SvaraCitera