Aviseringar
Rensa alla

Test / Hjääälp!


Ämnesstartare

Snälla... Är för trött för sånnahäringa.. Är det någon som vet hur man skall tänka? Har redan passerat då jag valde andra ifrån vänster. Men det var bara ren chansning...

12312312.png


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

länka testet tack, behöver lite hjärngympa 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Finner inget samband på något håll eller sida.. Har tänkt magnetism eller fyllförflyttelse men klurar inte ut det... Har även testat simpla lösningar men det är fråga 14/15 så den är hyggligt kluwrig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:
länka testet tack, behöver lite hjärngympa 

http://illvet.se/iqtest/visual

Tror att du behöver användare dock. Men man behöver inte confirma någon email så det går fort.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag hade nog valt första från vänster, magkänsla. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:
jag hade nog valt första från vänster, magkänsla. 

Mycket glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

skoja, 3e från vänster


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Meeen åhhh... Tror att det är något med att man skall vika 1/4 utav den stora plana sidan flera gånger.. Men det stämmer ändå inte hmm...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det måste väl bli den tomma rutan? men rätt svar är alltså den tomma rutan med 4 svarta utanför?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tänker den som är längst till höger

säkert fel


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

okay, ska köra testet nurå


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Schism:
tänker den som är längst till höger

säkert fel

tror det stämmer

-1 + -1 = -2

-1 + 3 = 2

-2 + 2 = 0


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

onödigt elak:
det måste väl bli den tomma rutan? men rätt svar är alltså den tomma rutan med 4 svarta utanför?

Funderar på det också, men samtidigt den helvita, ifall det är så simpelt som att antalet svarta skall vara stämmande med både vit och grå sidorna så att 7-7 så att det inte får bli ostämmande så att det måste vara den vita.. Men det låter helt knasigt och för simpelt för att vara fråga 14.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

onödigt elak: -1 + -1 = -2

-1 + 3 = 2

-2 + 2 = 0

mm, så


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fungerar i alla riktningar oxo, trodde du menade att facit sa att det var en annan


   
SvaraCitera