Aviseringar
Rensa alla

Test / Hjääälp!


Ämnesstartare

onödigt elak:

tror det stämmer

-1 + -1 = -2

-1 + 3 = 2

-2 + 2 = 0

Hur menar du?? Förvirrad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Xuzkie:

Hur menar du?? Förvirrad

jag räknar de som har de svarta prickarna innanför som - och de som har utanför som +, varje "ekvation" är en rad av tre i vågrät eller lodrät, summan av dessa stämmer hur man än tittar och för att det ska stämma även på de två sista så måste rutan vara tom


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

onödigt elak:

jag räknar de som har de svarta prickarna innanför som - och de som har utanför som +, varje "ekvation" är en rad av tre i vågrät eller lodrät, summan av dessa stämmer hur man än tittar och för att det ska stämma även på de två sista så måste rutan vara tom

Ahh okie, förstår halvt men det kan nog ha varit så.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Xuzkie:

Ahh okie, förstår halvt men det kan nog ha varit så.

man måste gå från vänster till höger och eller uppifrån och ner, så totalt blir det 6st "ekvationer" , det förklarar den "nästan" symmetriska formen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fdgdfgdfg_0.jpg

hade lätt klarat alla mattefrågor om jag fick liiiiiiiite längre betänketid......... gick ju skitsnabbt i början ju, knappt så man hann läsa frågorna ffs... 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kuken, mindre än genomsnittet som har gjort det där testet!! kan förklaras med att jag har läst mindre illustrerad vetenskap än dem!!! Rodnar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:
fdgdfgdfg_0.jpg

hade lätt klarat alla mattefrågor om jag fick liiiiiiiite längre betänketid......... gick ju skitsnabbt i början ju, knappt så man hann läsa frågorna ffs... 

Jag vet!!! fick 128 men håller med mattefrågorna var helt rubbade... han läsa. han knappt att tänka ut. Och det var säkert tre utav de tio frågorna som jag bara precis skulle klicka men då tog tiden slut.. Hatar när saker går på tid.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:
kuken, mindre än genomsnittet som har gjort det där testet!! kan förklaras med att jag har läst mindre illustrerad vetenskap än dem!!! Rodnar

precis 😀 Man brukar inte göra sånt här varje dag så att säga 🙂 Förstod du fråga 15 / sista på bild-frågorna?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Xuzkie:

precis 😀 Man brukar inte göra sånt här varje dag så att säga 🙂 Förstod du fråga 15 / sista på bild-frågorna?

Näää!! omöjlig juuu, fattade du den? :O


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Näää!! omöjlig juuu, fattade du den? :O

Knappast Galen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Namnlös_1.png


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Xuzkie:
Namnlös_1.png

Har du gjort många IQ-test i dina dar? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Har du gjort många IQ-test i dina dar? 

Nää men inga stämmer juh intellekt direkt.. Bilder, mattematik, minnas tal... Det är inte allt som intellekt innehaver. Men nää gjorde bara för att jag var uttråkad Mycket glad Har gjort andra förut men då så har man suttit seriöst i 40 minuter och fokuserat så efter sista frågan så kommer det upp: Skriv in ditt mobilnummer så skickar vi "poängen" till dig... / betala 1000 kr Trött

Sen sådana som är på Engelska är helt omöjliga då man inte förstår vissa ord ibland och man är helt körd får typ 80 IQ XD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Xuzkie:

Nää men inga stämmer juh intellekt direkt.. Bilder, mattematik, minnas tal... Det är inte allt som intellekt innehaver. Men nää gjorde bara för att jag var uttråkad Mycket glad Har gjort andra förut men då så har man suttit seriöst i 40 minuter och fokuserat så efter sista frågan så kommer det upp: Skriv in ditt mobilnummer så skickar vi "poängen" till dig... / betala 1000 kr Trött

Sen sådana som är på Engelska är helt omöjliga då man inte förstår vissa ord ibland och man är helt körd får typ 80 IQ XD

Känner igen mig i det där! 😀 


   
SvaraCitera