Aviseringar
Rensa alla

TEST: Hur mycket pirat är du?


Ämnesstartare

Här är testet! Testet .... <:


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Jag är 100% pirat, googlade förövrigt ardupirat för att komma till sidan för länken fungerade ej för mig.


   
SvaraCitera

404 :((((


   
SvaraCitera

94% pirat


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FruLiten:
Jag är 100% pirat, googlade förövrigt ardupirat för att komma till sidan för länken fungerade ej för mig.

Du är Googledrottningen alltså Rodnar har fixat nu 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Istechetvåpunktnoll:
94% pirat

Vad höll du inte med om? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

41%


   
SvaraCitera
24/7
 24/7

76 % =)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

47%


   
SvaraCitera

space:

Vad höll du inte med om? 

Det var någonting om utbildning samtidigt som man söker jobb. Det stod någonting om att man "skulle studera och samtidigt vara till förfogande för arbetsmarknaden". Att vara förfogande till arbetsmarknaden låter lite osmakligt i mina öron. Som om man var slav till lönearbetet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

64% pirat


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

100%
uh blev förvånad

Istechetvåpunktnoll:

Det var någonting om utbildning samtidigt som man söker jobb. Det stod någonting om att man "skulle studera och samtidigt vara till förfogande för arbetsmarknaden". Att vara förfogande till arbetsmarknaden låter lite osmakligt i mina öron. Som om man var slav till lönearbetet.

Den där funderade jag också på, jag var inte petig i hur de formulerade det utan mer i hur man förväntades avsluta sin utbildning för att jobba.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Den sista var jag också kluven till då folk som behöver utvisas till fördel för andra som behöver platsen här mer än vad de gör (om nu invandrarverket resonerar så) ju kan säga sig vara homosexuella för att få stanna.


   
SvaraCitera
time
 time

Hundra procent pirat.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fick 88%, för att jag missförstod en fråga. hade en åsikt som var emot linjen.


   
SvaraCitera