Aviseringar
Rensa alla

Test subject nr 32102, ready for revolution


Ämnesstartare

Nehe nu har man försatt sig i skiten -.-

Jag har precis blivit informerad om att jag blev utkastad ur gymnasiet p.g.a frånvaro.
Jag hade precis planer på flytta till min morsa som bor i Skåne, tänkte börja skolan där för jag har inte riktigt trivts i denna jag går nu(gick). tanken var ju att Skåne har jag bott i 4 år innan och känner folk där åtminstone. Farsan tror jag går kvar i skolan och vill inte jag flyttar förens sommar terminen är slut ahh!![tired].

Jag ringde den andra skolan han sa det var helt okej att börja där men jag skulle ta kontakt med min syo bla bla bla men jag har ju ingen kvar nu när jag blev utkastad![tired] Så nu väntar man in måndagen för att gå till rektorn av skolan och fråga vafan jag ska ta mig till[chocked]

Så jävla irriterande dum jag är, hatar mig själv just nu för detta. Iaf det var lite skönt att skiva av sig lite, skiter i om någon tar sig tiden att läsa om mina problem ni har väl egna lixom.


   
Citera
Ämnesstartare

coolt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jobbigt.[sad]
Men rektorn borde kunna hjälpa dig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

antrax:

Men rektorn borde kunna hjälpa dig.

[surprised] vill du köra ett byte? Jag har nämligen en lillebror lvl8(år) Dold text: Men du skulle kunna få han helt gratis om du vill[cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Netherlick:

[surprised] vill du köra ett byte? Jag har nämligen en lillebror lvl8(år) Dold text: Men du skulle kunna få han helt gratis om du vill[cute]

Vad ska jag ge dig för att få din lillebror?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

antrax:

Vad ska jag ge dig för att få din lillebror?

Din rektor? Tänkte som gissla lixom[blush] Tänk dig rektorer och lärare som ser en elev mot en av deras sort, en rektor är som bi drottningen i en kupa, visst jag lever nog farligt då men det är säkert värt det.[cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ojoj, blir parkbänken för dig[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

22ndWolverine:

blir parkbänken för dig[love]

konstigt nog har jag redan bestämt mig för några år sen att det får bli en låda utan för Ica[blush] Elr fan va häftigt, en liftare[cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Netherlick:

Din rektor? Tänkte som gissla lixom[blush]

Jag har tyvärr ingen rektor. [sad]
Men kanske kan få tag i en liten lärare åt dig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Netherlick:

konstigt nog har jag redan bestämt mig för några år sen att det får bli en låda utan för Ica Elr fan va häftigt, en liftare

stick with the box, lifta är livsfarligt. man blir mördad direkt![no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

22ndWolverine:

man blir mördad direkt![no-no]

är det inte tvärt om? dom som blir mördade och jag får en lite tjockare plånbok?[cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Netherlick:

är det inte tvärt om? dom som blir mördade och jag får en lite tjockare plånbok?

om du är snabb och har lite tur kanske... men du verkar inte vara någon pyssling direkt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

22ndWolverine:

men du verkar inte vara någon pyssling direkt.

vaddå ser jag ut som tjock flodhäst?[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Netherlick:

vaddå ser jag ut som tjock flodhäst?

nää, mer en smal hamster eller guldhamster [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

22ndWolverine:

nää, mer en smal hamster eller guldhamster [love]

[cry]ingen har aldrig varit så expressiv emot mig någon gång, kewlt


   
SvaraCitera