Aviseringar
Rensa alla

testa din gaydar [wink]


75%

You personally got 15 of the 20 people correct and were better at recognizing girls than guys. Overall, you guessed better than 74% of all test takers.

är hetero.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

RyalNotch:

75%

RyalNotch:

är hetero.

haha! jag fick 70.

är bi. [crazy]
[cry]

bor du i en storstad?


   
SvaraCitera

Jag är bättre på att vara bi än dig[badgrin]


   
SvaraCitera

Jag har flyttat fram och tillbaka mellan Malmö och en mindre ort i mitt liv, 50/50 ungefär.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

You remarkably scored
90%

Älskar att se mina fördomar bekräftade. Alltså har jag gett i från mig expertutlåtanden alla dom gånger då jag hävt ur mig "jävla bög" i mitt liv. Är hetero.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Alltså har jag gett i från mig expertutlåtanden alla dom gånger då jag hävt ur mig "jävla bög"

hahahaha [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

hahahaha [love]

Jävla bög.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Jävla bög.

Du borde skaffa någon form av licens för det där, kanske är väldans lukrativt att vara "bögjägare" åt typ nazister eller JV.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

Du borde skaffa någon form av licens för det där, kanske är väldans lukrativt att vara "bögjägare" åt typ nazister eller JV.

JV behöver inte då Jehowa ser allt och "tar bort dom" sen vid slutet av den här världsordningen men jag klär nog däremot i ss-uniform.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

JV behöver inte då Jehowa ser allt och "tar bort dom" sen vid slutet av den här världsordningen men jag klär nog däremot i ss-uniform.

sant iofs, ja men nazisterna är inte fy skam det heller, de har ju snygga uniformer iaf.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

sant iofs, ja men nazisterna är inte fy skam det heller, de har ju snygga uniformer iaf.

Ja och engelska med tysk brytning är inte att leka med heller.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

You remarkably scored
90%

[surprised]

dazed:

Älskar att se mina fördomar bekräftade. Alltså har jag gett i från mig expertutlåtanden alla dom gånger då jag hävt ur mig "jävla bög" i mitt liv. Är hetero.

detta är inte okej.
inte något av det. [sad]

RyalNotch:

Jag är bättre på att vara bi än dig

nej. [mad][cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

ja men nazisterna är inte fy skam det heller, de har ju snygga uniformer

[chocked]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ceka92:

detta är inte okej.
inte något av det. [sad]

[smile]

ceka92:

[chocked]

Designade av Hugo Boss för bövelen.


   
SvaraCitera

60%

"Definitely time to get tested."

You personally got 12 of the 20 people correct and were better at recognizing girls than guys. Overall, you guessed better than 27% of all test takers. [rolleyes]


   
SvaraCitera