Aviseringar
Rensa alla

Testa första gången med kompis?


bra


   
SvaraCitera

jo, men ni båda måste ha en slags understandig... annars kan det gro dåliga saker ur det


   
SvaraCitera

dåligt säger jag iaf [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kör på - sex utan kärlek är underskattat.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

din killkompis säger det säkert bara för han vill säga "oh jag har förlorat oskulden" och för att han vill ha det nu och skiter i med vem och när du sa vi kan testa så bara han AHHAHAHA YEAH [bigcheers]


   
SvaraCitera
Hando

Do it.
Så kan ni prata om gamla minnen när ni springer in i varandra på den lokala ICA butiken om några år [smile]


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

är väl upp till dig att avgöra.. eller?

hon skriver inte att du eller ngn annan skall avgöra det utan frågar vad vi tycker om det. hur är det med läsförståelsen :S


   
SvaraCitera

soimpolite:

hon skriver inte att du eller ngn annan skall avgöra det utan frågar vad vi tycker om det. hur är det med läsförståelsen :S

MsCloudberry:

Bra eller dåligt?

Blivande_japan:

är väl upp till dig att avgöra.. eller?

hur står det själv till med läsförståelsen? Eller ska jag behöva förklara också?[zzz]


   
SvaraCitera

Bara du är beredd på att han 100% säkert kommer älska dig efter.

Sex förändrar ens känslor till personen.
En oskuld vill gifta sig med den personen.

Han kommer aldrig vara likadan.


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

hur står det själv till med läsförståelsen? Eller ska jag behöva förklara också?

du förstår fortf inte sorgligt [rolleyes] han/hon vill veta vad vi tycker.


   
SvaraCitera

soimpolite:

du förstår fortf inte sorgligt [rolleyes] han/hon vill veta vad vi tycker.

och du förstår fortfarande inte att jag menar att det är orelevant vad vi tycker så länge hon tycker att det är en bra idé själv... [tired]

Dold text: så behövde jag förklara också...[rolleyes]


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

och du förstår fortfarande inte att jag menar att det är orelevant vad vi tycker så länge hon tycker att det är en bra idé själv...

är ju inte det det handlar om. utifrån vad andra människor tycker (VILKET ÄR DET HON VILL VETA) kan hon bilda sig en uppfattning. uppenbarligen är hon osäker om hon skapar en tråd. poängen är att hon vill veta vad vi tycker och oftast när sådana trådar kommer upp så är det ngn som har lite svårt med läsförståelsen och uppfattar det som att man skall skriva "det avgör du själv" istället för att faktiskt ge sin åsikt och svara på det hon frågar. omg


   
SvaraCitera

soimpolite:

omg

men herregud, jag förmedlade min åsikt, vilket var att hon skulle tänka efter själv. En sådan sak kan man inte låta andra påverka en i, man måste tänka efter själv.

soimpolite:

uppenbarligen är hon osäker om hon skapar en tråd.

eller attention whore-ig[tired]

ska du fortsätta tjata eller är vi done?[confused]


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

men herregud, jag förmedlade min åsikt, vilket var att hon skulle tänka efter själv. En sådan sak kan man inte låta andra påverka en i, man måste tänka efter själv.

1 du svarade inte på hennes fråga
2 andras åsikter och reflektioner över frågan kan hjälpa henne

Blivande_japan:

ig


dig
[smile]


   
SvaraCitera

soimpolite:

1 du svarade inte på hennes fråga
2 andras åsikter och reflektioner över frågan kan hjälpa henne

Min åsikt är fortfarande att man bara kan fråga sig själv en sådan sak.

soimpolite:


dig
[smile]

det är inte jag som är fail och trög[rolleyes]


   
SvaraCitera