Aviseringar
Rensa alla

Tetris och illusioner


Ämnesstartare

jag har hört att om man spelar tetris tillräckligt länge så börjar man få illusioner ( efter man spelat )
tydligen ska man se blocken falla ned framför ögonen på sig själv ( misstänker att det är ganska icke " solid " )
Men undrar om någon varit med om detta eller om någon vet någon sida där man kan spela originalet, måste trotts allt lyssna på den låten lol.

Dessutom så ska många drömma om det, och om man blir väckt bara några få timmar efter man somnat så ska man tydligen ha drömt om tetris eller någon händelse som är VÄÄÄÄÄLDIGT lik tetris, typ att det ramlar saker ifrån luften på en ...

Måste kolla om det funkar lol 😀


   
Citera
Ämnesetiketter

Det är inte sant.


   
SvaraCitera

Ta svamp istället. Funkar nog bättre...


   
SvaraCitera

blir så oberoende av vilket spel jag spelar alldeles för mkt
har säkert haft simsillusioner i mitt liv[blush]

Dold text: har dock slutat med d sen ett tag. tkr det är f1 sorgligt att jag ej uppskattar det så mkt längre[sad]

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

alltså när jag ska sova å så

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 2 - - - - - - - - - - - - - - - - -

fast ok, brukar ej drömma om spel..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

har dock slutat med d sen ett tag. tkr det är f1 sorgligt att jag ej uppskattar det så mkt längre[sad]

/comfort, jag vet exakt hur det känns.
Super smash bros till nintendo 64 asså [bigcheers]
fast nu suger det, det finns typ 8 karaktärer om ens det.

Blivande_japan:

fast ok, brukar ej drömma om spel..

har drömt om WOW ett antal gånger men, har aldrig haft illusioner om det, men jag minns när jag hade åkt buss jätte länge och kom hem och la mig i sängen på mage, så tänkte jag gå " bak i bussen " och göra någonting, men fattade sen att det inte gick eftersom att jag inte var i en buss.


   
SvaraCitera

började drömma om tetris när jag spelade det jättemycket i vintras


   
SvaraCitera

Har upplevt det, eller snarare att jag började tänka mina tankar i tetrisblock. Så fort jag fick en tanke var jag tvungen att få ned den rätt! Obehagligt och roligt.

Och så drömmer jag om sudoku.


   
SvaraCitera

Apropå det: Jag måste klå ennies UM-rekord.


   
SvaraCitera
time
 time

Blivande_japan:

har säkert haft simsillusioner i mitt liv

!!! Du med? Jag med! Eller, idag när jag stod och väntade på bussen så tyckte jag att det tog alldeles för lång tid för den att dyka upp, så jag försökte förtvivlat hitta tangenten "3" för att snabbspola fram tiden. Mitt hjärta brast när det inte fungerade. [sad] Har spelat Sims typ 4 timmar varje dag sedan jag fick hem mina expansions [blush]


   
SvaraCitera

Har haft det om Tetris, WoW och MineCraft


   
SvaraCitera

köttfärssås:

MineCraft

åhh minns att typ alla mina drömmar tog plats i minecraftvärlden när jag spelade det jättemycket i typ höstas och vintras :$


   
SvaraCitera

Sant. Brukade alltid se det innan jag somnade, skit svårt att somna för jag ville inte förlora spelet. [tard]


   
SvaraCitera

Macktorsken:

Ta svamp istället. Funkar nog bättre...

[love][party]


   
SvaraCitera

timeisrunningout:

!! Du med? Jag med!

tror d iaf[blush] minns inte typ[crazy]


   
SvaraCitera