Aviseringar
Rensa alla

The Alpha Rumble


Ämnesstartare

Jag är Stekarens riktiga användare. Den användare Stekaren skulle använda här från första början. Nu jag förstår om det hänger många frågetecknen över era huvuden, har ni frågor är ni välkomna att PM:a mig om dessa. Och som lovat hade jag någonting stort att berätta. 

Till att börja med, som bevisat under 2013 så är Stekaren alfahannen här, forumets namn och ansiktet utåt, er odiskutabla mästare. Men Stekaren har ändock något att bevisa. Därför kommer han den 6:e April i samband med Maniajubileumet som äger rum samma dag sätta sin titel på spel mot vinnaren av det jag kallar...


The Alpha Rumble

Detta kommer äga rum den 26:e Januari i samband med Rumblestöket som äger rum i staterna samma datum, vinnaren kommer få möta Stekaren om hans titel under datumet jag nämnde innan. Då och bara då kan vi avgöra men den sanna alfahannen är. För att delta i stöket den 26:e Januari behöver du bara skriva MEN...det finns en gräns. Endast de första 30 som skriver här kan vara med. 30 personer är gränsen. Vi kan endast ha en vinnare och den som vinner får möta Stekaren om alfahannetiteln den 6:e april i DEN största uppgörelsen i forumets historia!

Så tveka inte om du tror att du kan steppa upp till alfahannen, skriv i denna tråd så listar jag dig

Lycka till.


   
Citera
Ämnesstartare

Zzzzzzz fu!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

d lugnt


   
SvaraCitera
reben

wtf e de detta vi väntat på


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Besvikelsen är obeskrivlig :'(


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

blev också besviken på något vis


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

finns inte ens 30 umare


   
SvaraCitera

Vilket antiklimax


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Han vann ju nyss årets attentionwhore, vad hade ni väntat er? Sover


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hahaha vaaaaa


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tio deltagare so far! Mata på ni! Se om ni kan steppa upp till mig!


   
SvaraCitera
NEMI
 NEMI

största besvikelsen sedan UM slutade med hjärtan på bakgrundsbilden.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

skummade bara genom texten, vill självklart inte tävla om någon slags alfatitel 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vad negativa ni är detta är ju en helt underbar uppvisning i excentrisk megalomani.


   
SvaraCitera