Aviseringar
Rensa alla

The Alpha Rumble


Ämnesstartare

dazed: Vad negativa ni är detta är ju en helt underbar uppvisning i excentrisk megalomani.

Det här är er chans att bli av med mig och det är min chans att bevisa att jag är den sanna alfahannen. För om vinnaren sedan skulle på något mirakulöst sätt besegra mig så tänker jag nämligen dra från forumet. Men vinner jag...då ska ni erkänna mig som forumets ledare och buga för mig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

"Toppen! Tack så mycket, vi har tagit emot din anmälan."

Man får inte ha fler än en användare Icke!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FruLiten: skummade bara genom texten, vill självklart inte tävla om någon slags alfatitel

Du är med per automatik genom att du skrev i den här tråden. Men du kan ändå inte besegra alfahannen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

davvelito: Man får inte ha fler än en användare

Visste att nån skulle göra det där...men vi är två!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

davvelito:

"Toppen! Tack så mycket, vi har tagit emot din anmälan."

Man får inte ha fler än en användare Icke!

Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vad går tävlingen ut på?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vad hade ni väntat er? Fan hype:a det här istället! Otacksamma svin...så mycket tid och energi som jag lagt ner på det. Det finns ingen respekt här, och det är en annan anledning att jag gör detta. RESPEKT!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stekaren:

Det här är er chans att bli av med mig och det är min chans att bevisa att jag är den sanna alfahannen. För om vinnaren sedan skulle på något mirakulöst sätt besegra mig så tänker jag nämligen dra från forumet. Men vinner jag...då ska ni erkänna mig som forumets ledare och buga för mig.

Alltså du har inte tänkt på du kanske inte har ett mandat för detta vilket försvårar din fortsatta dominans oavsett utgång? (försöker bara hjälpa din goda sak, med lite feedback)


   
SvaraCitera

Stekaren:
Vad hade ni väntat er? Fan hype:a det här istället! Otacksamma svin...så mycket tid och energi som jag lagt ner på det. Det finns ingen respekt här, och det är en annan anledning att jag gör detta. RESPEKT!

lol


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ganon: Vad går tävlingen ut på?

En mycket bra fråga Ganon! Det kommer ske genom omröstningar som startar 26:e Januari. Den med flest röster när 26:e Januari är slut vinner. Skulle det by chance vara oavgjort kommer vi köra vidare tills det endast finns en vinnare.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed: Alltså du har inte tänkt på du kanske inte har ett mandat för detta vilket försvårar din fortsatta dominans oavsett utgång? (försöker bara hjälpa din goda sak, med lite feedback)

Efter den sjätte April kommer ni inte ha något annat val än att respektera alfahannen.


   
SvaraCitera

Det här är det dummaste jag hört i år.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Punk: En mycket bra fråga Ganon! Det kommer ske genom omröstningar som startar 26:e Januari. Den med flest röster när 26:e Januari är slut vinner. Skulle det by chance vara oavgjort kommer vi köra vidare tills det endast finns en vinnare.

Omröstning om vem som är den största alfahannen?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stekaren:

Efter den sjätte April kommer ni inte ha något annat val än att respektera alfahannen.

Jaså, varför det?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Haha. Vi kan väl låta dig tro att du är alfahanne för att du ska luta gnälla.


   
SvaraCitera