Aviseringar
Rensa alla

The best of SD


Ämnesstartare

En hyllning till SD-politikers intelligens och professionalism. Vad säger ni, är denna video representativ för SD?


   
Citera
Ämnesstartare

haha! underhållande


   
SvaraCitera

Alltså räkneexempel Hjärta Ska svara med det på allt jag inte vet.


   
SvaraCitera
Hyfs
 Hyfs

abdebatt9.gif


   
SvaraCitera

Har sätt den förut, hahah 


   
SvaraCitera

''50 talet var bäst... Jag var ju 5 år då'' , asså herregud


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråkigt när det sprids propaganda mot SD. Allt för att smutskasta partiet. 6 enskilt utvalda händelser är naturligtvis inte representativt för partiet. Dessutom är tre av de medverkande inte ens  SD-politiker. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Den sammanfattar SD rätt bra ja. Denna video är också kul


   
SvaraCitera
sudd
 sudd

Det är uppenbart att test fiskar röster åt sd med omvänd taktik - rätt obvious.


   
SvaraCitera
NEMI
 NEMI

Finns inget mer att säga.


   
SvaraCitera

Z0dd:
Den sammanfattar SD rätt bra ja. Denna video är också kul

Härlig video X


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

N.W: Tråkigt när det sprids propaganda mot SD. Allt för att smutskasta partiet. 6 enskilt utvalda händelser är naturligtvis inte representativt för partiet. Dessutom är tre av de medverkande inte ens SD-politiker.

Och då fanns inte ens andra händelser med som t ex "järnrörsskandalen". Du behöver nog acceptera att det finns en del stolpskott till politiker inom det partiet.


   
SvaraCitera
time
 time

N.W:
Tråkigt när det sprids propaganda mot SD. Allt för att smutskasta partiet. 6 enskilt utvalda händelser är naturligtvis inte representativt för partiet. Dessutom är tre av de medverkande inte ens  SD-politiker. 

Om ett liknande klipp med tabbar från FI-politiker spreds i sociala medier, hade du inte länkat till det? Galen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

time:

Om ett liknande klipp med tabbar från FI-politiker spreds i sociala medier, hade du inte länkat till det? Galen

Nej. Tror faktiskt inte det. Möjligtvis om det var högt uppsatta politiker och ifall det handlade om politik. Men ifall det var ett par fejkade lokala FI-politiker som bara var okunniga ser jag inte riktigt poängen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Razor:

Och då fanns inte ens andra händelser med som t ex "järnrörsskandalen". Du behöver nog acceptera att det finns en del stolpskott till politiker inom det partiet.

Jag säger inte emot att det finns stolpskott, tycker bara att filmen som postat är ovanligt kass  och irrelevant för att komma från SD-motståndare.


   
SvaraCitera