Aviseringar
Rensa alla

The Bold and the Beautiful (Glamour)


Paseo
Ämnesstartare

Finns det någon endaste själ här som kollar på det?

Jag kollar aldrig på TV längre, men följer fortfarande B&B stenhårt. Går på sjuan mån-fre 18:00 så blir ju lite busy busy sådär...

Men skulle vara skitkul om någon mer här följer det så man har någon att diskutera programmet med samt berätta vad som hänt om man råkat missa något avsnitt!! (Vilket brukar göra mig arg, hjälp [tard])

Känns som att jag är ensam eftersom jag har frågat i mina tankar just nu tråden tidigare men inte fått svar. [cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry]


   
Citera
Ämnesetiketter

Jag *räcker upp handen*


   
SvaraCitera
Paseo
Ämnesstartare

Jack.O:

Jag *räcker upp handen*

Verkligen? [smile] I så fall blir jag väldans glad


   
SvaraCitera

Paseo:

Verkligen? I så fall blir jag väldans glad

Japp 😀


   
SvaraCitera
Paseo
Ämnesstartare

Gött mos [bigsmile]
Hoppas det finns fler också.
Längtar skitmycket till dagens avsnitt!!!!! Sannerligen spännande hur Rick ska ta sig ur den sits han satt sig i...


   
SvaraCitera
KSENIA

NEJ MEN FÖR NÅGRA ST ÅR SEDAN LYCKADES JAG FÖLJA VÅRA BÄSTA ÅR TYP 1 HELT SOMMARLOV HAHAH
MER URSPÅRAD SERIE FÅR MAN JU LETA EFTER, KÄNNS SOM OM ATT GLAMOUR INTE LIGGER LÅNGT EFTER (ELLER KANSKE FÖRE TILL OCH MED)


   
SvaraCitera
Paseo
Ämnesstartare

KSENIA:

NEJ MEN FÖR NÅGRA ST ÅR SEDAN LYCKADES JAG FÖLJA VÅRA BÄSTA ÅR TYP 1 HELT SOMMARLOV HAHAHMER URSPÅRAD SERIE FÅR MAN JU LETA EFTER, KÄNNS SOM OM ATT GLAMOUR INTE LIGGER LÅNGT EFTER (ELLER KANSKE FÖRE TILL OCH MED)

Nä våra bästa år står jag inte ut med [crazy]
BB är mycket vettigare


   
SvaraCitera
KSENIA

Paseo:

Nä våra bästa år står jag inte ut med
BB är mycket vettigare

JA, JAG TROR NOG ATT GLAMOUR FÖRSÖKER VARA LITE MER SERIÖSA =TRÅKIGARE[sad]


   
SvaraCitera
Paseo
Ämnesstartare

KSENIA:

JA, JAG TROR NOG ATT GLAMOUR FÖRSÖKER VARA LITE MER SERIÖSA =TRÅKIGARE

Hehehehe njaa det sistnämnda håller jag inte med om [bigsmile]


   
SvaraCitera
Paseo
Ämnesstartare

Just nu är jag sjukt spänd i alla fall [bigsmile]
Jag hoppas att det inte blir något jobbigt jox för Hope och Liam idag!!! Och så hoppas jag Dold text: att det blir kärlek på riktigt mellan Steffy och Rick, så att Hope inte behöver känna sig hotad av Steffy


   
SvaraCitera

Jag har faktiskt följt den serien men det var för mycket drama. Hemskt att kolla på om man är en sådan som skäms ihjäl för karaktärerna varje gång de gör nått dumt.


   
SvaraCitera
Paseo
Ämnesstartare

Nu ska jag se dagens avsnitt av glamour eftersom jag fick spela in det (vilket betyder att jag kan spola bort reklamen wiiieee)

Så ÄR DET INTE EN ENDA LITEN SJÄL SOM KOLLAR ELLER?!


   
SvaraCitera