Aviseringar
Rensa alla

The dreamfuck


Ämnesstartare

Tennsoldaten:

Vart är romantiken? I mitt dreamfuck ska det vara ljus och kärlek och sånt skit.

Jag skippar romantiken med en brud jag bara ligger med [crazy] Men det kan fan vara mysigt med sånt om man tycker om någon.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ahhh lyckost[cool] Om jag var du hade jag testat facesitting, fast du kanske inte tycker om det. Hmm jag tror du vet bäst vad du vill ha [y]


   
SvaraCitera

Hon ska givetvis ge dig ett rimjob.


   
SvaraCitera

*Arne Weise kommer in och önskar en god jul[smile]


   
SvaraCitera

Fan vad tråkig fantasi du har.

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

kebu12:

*Arne Weise kommer in och önskar en god jul

[blush]


   
SvaraCitera

mediakatt:

[blush]

Tändande som fan[wink]


   
SvaraCitera

llooll:

*Hon kommer fram till mig och binder mina händer bakom ryggen.

Förstår inte riktigt vitsen? Är det du som vill dominera henne eller vill du bli dominerad? Med tanke på din avslutning...


   
SvaraCitera

Ending Jon:

En käftsmäll, jag gillar att få käftsmällar [ops]

Nu tänker jag på Californication.


   
SvaraCitera

Chryseus:

Förstår inte riktigt vitsen? Är det du som vill dominera henne eller vill du bli dominerad? Med tanke på din avslutning...

Man kan ju tända på både och. Gissar på att han verkar tända mer på att bli dominerad, som de flesta andra också verkar göra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anarkandi:

Man kan ju tända på både och. Gissar på att han verkar tända mer på att bli dominerad, som de flesta andra också verkar göra.

Precis, tänkte att det kunde vara kul att bli dominerad för omväxlingsskull, men inte helt och hållet då jag vill kunna ta henne bakifrån sen.


   
SvaraCitera
rmrg88

med en 13 årig tjej jag känenr [ops]


   
SvaraCitera
blum
 blum

Tennsoldaten:

Vart är romantiken? I mitt dreamfuck ska det vara ljus och kärlek och sånt skit.

aw <3


   
SvaraCitera

svartarosen:

Hon ska givetvis ge dig ett rimjob.

När du ligger där bunden, låt sjuksköterskan ta på sig engångsgummihandskar och undersöka dig där bak med lite glidmedel [wink]


   
SvaraCitera

kebu12:

*Arne Weise kommer in och önskar en god jul[smile]

[love][love][love] Älskar när han gjorde det medans vi höll på!! [love][love][love]


   
SvaraCitera

Ensamvargen:

Älskar när han gjorde det medans vi höll på!!

märkte det, du blev ju så till dej att du spröt mej i ögat[sad]


   
SvaraCitera