Aviseringar
Rensa alla

The fooo???


Ämnesstartare

Det här usla pojkbandet kom alltså till min stad för ett par dagar sen och jag kan fortfarande inte förstå hur NÅGON kan tycka dom är bra eller åka och titta på dom. Tycker det är helt jävla sjukt att ett band som inte kan sjunga överhuvudtaget ska få sådan uppmärksamhet. Det enda dom här pojkarna möjligtvis kan är att dansa, men vilken människa kan inte det med lite hjälp? Och ni småflickor som tänker att, jo visst kan dom sjunga, har bara blivit lurade. Gå in och kolla på youtube på deras klipp så kommer ni få se att dom inte ens sjunger  på riktigt utan bara mimar på de flesta låtarna, dom har autotune (robotröst) på i bakgrunden som gör att det låter som att det är dom som sjunger. Vad har ni för åsikter om the fooo btw, skulle vara rätt kul att veta. 


   
Citera
Ämnesetiketter

Sett något youtubeklipp... Låter förjävligt som det mesta annat som blir poppis efter 2v.

No offence. 


   
SvaraCitera

Inte hört något innan, men sökte på youtube.

Är väl inget jag kommer samla LP-skivor med iaf...


   
SvaraCitera

lugn nu


   
SvaraCitera

Skulle hellre leva under dödshot ifrån en snigel än att lyssna på dom igen:


   
SvaraCitera

Vet ej vilka de är. 


   
SvaraCitera

reklamen är hela tiden och jag har läst the food varje gång


   
SvaraCitera

Har aldrig hört någon av deras låtar vad jag vet... Men minns att dom spelade i min stad också för ett tag sedan och det blev mycket uppståndelse. Kul för dom och tjejerna.


   
SvaraCitera

Min fb är spammad med de eftersom min syster använder min Spotify...


   
SvaraCitera

Aldrig ens hört om 


   
SvaraCitera