Aviseringar
Rensa alla

The future


Ämnesstartare

Har lite panik inför framtiden. Min största rädsla är att jag efter studenten bara sitter hemma som ett jävla mähä utan att ha något att göra på dagarna. Jag vill plugga eller jobba men vet inte med vad. Helst skulle jag nog vilja plugga direkt så jag har det gjort men är så fucking skoltrött så det skulle nog inte gå så bra. Jag vill även flytta från den här skithålan så snabbt som möjligt efter studenten. Studenten skrämmer mig också btw, vill gå på gymnasiet för alltid. (Självmord är ingen utväg för min del)

Vad har ni för framtidsplaner??


   
Citera

öhöhöh, jag känner som dig ungefär.
Jag är så jävla trött på allting här, vill bara härifrån och börja om på nytt. Att fly kallar vissa det, hjälp kallar jag det. Om jag har tur kommer jag förhoppningsvis jobba i grekland nästa sommar, efter studenten. Sen har jag ingen aning! jag vill inte plugga mer just nu utan behöver en paus. det blir förmodligen att bo hemma och jobba, men det vill jag heller inte.. suck.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Human:

. Om jag har tur kommer jag förhoppningsvis jobba i grekland nästa sommar, efter studenten.

låter asnajs ju [blush]

Human:

det blir förmodligen att bo hemma och jobba, men det vill jag heller inte.. suck.

nej men eller hur, suger så jävla hårt 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hahaha vadå det är väl hehe inget fel att sitta hemma utan att heaha göra nåt alls??? [bigsmile][shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dåren:

det är väl hehe inget fel att sitta hemma utan att heaha göra nåt alls???

skulle bli fett uttråkad [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

äsch det är lugnt här är en video som förklarar varför


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

skulle bli fett uttråkad

[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mawns:

äsch det är lugnt här är en video som förklarar varför

ah tack känns mkt bättre nu! [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mm i fell u


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

feel


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Moderkakan:

mm i fell u

har inte du några planer? [no-no]

fistforfight:

[cool]

[chocked]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

[chocked]

Kicks ass! [cheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

har inte du några planer?

nä inga alls [crazy]


   
SvaraCitera

åk utomlands och jobba. Norge t.ex, nära och lätt att få välbetalt jobb. Sverige är det sämsta landet att bo i om man är singel och vill ha en karriär. Däremot är Sverige ett asbra land att föda upp en familj.

Jag funderar på att åka till Norge efter studenten och jobba där i kanske ett år eller så, sedan komma tillbaks och plugga. Då har jag hunnit få tid att mogna och kanske bestämmt mig vad jag ska plugga.


   
SvaraCitera