Aviseringar
Rensa alla

The Guru


Ämnesstartare

notfallingapart:

Varför saknar du mening i livet?

Vet ej riktigt varför. Och Jag har funderat på det... Allt känns meningslöst och allt jag gör är att finnas; Äta, sova, skita, träna, plugga, skola.. osv.. Men det känns inte tillräckligt. Är semester kanske ett bra alternativ?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tame:

Jag ska praoa på onsdag och där finns inga kvinns, bara typ 10 gubbar Fett med pinsamt. Hjälp mig lite

Vad är pinsamt? Förklara ditt problem bättre. [no-no]

Stinky_alex:

För att ha en så bra upplevelse som möjligt. Typ skön, trevlig, minnesvärd etc. Lite generellt sådär, om man var tvungen att välja en av dem och inte få den andra under resten av sitt liv.

Jag kanske glömde säga de men svara som guru gällande riktiga problem. Inte påhittade dilemman. Men om jag skulle välja så skulle sex helt klart vinna på grund utav kärleken. Tänk på att utan partner kan du lika gärna se dig själv som steril. Inte att de är någon brådska eller något, men om vi tänker i ditt liv som perspektiv. Hoppas de svarar på din fråga.

määki:

Vet ej riktigt varför. Och Jag har funderat på det... Allt känns meningslöst och allt jag gör är att finnas; Äta, sova, skita, träna, plugga, skola.. osv.. Men det känns inte tillräckligt. Är semester kanske ett bra alternativ?

Om man inte har mening I livet så får man försöka hitta en sådan. Vad de är är svårt att säga på grund utav att de är en ytterst individuell fråga. Och ja ta semester kanske hjälper dig få perspektiv på tillvaron. Om du vill ha mer hjälp utav mig får du helt enkelt ge mig mer information. Hoppas de löser dig.


   
SvaraCitera

notfallingapart:

Vad är pinsamt? Förklara ditt problem bättre.

Jag kommer vara jättedålig och inte ha något att säga [surprised]
Kommer sitta där som värsta dåliga muppen och inte veta något. Jag ska vara på ett serviceföretag, snickeri, bygg, måleri m.m..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tame:

Jag kommer vara jättedålig och inte ha något att säga
Kommer sitta där som värsta dåliga muppen och inte veta något. Jag ska vara på ett serviceföretag, snickeri, bygg, måleri m.m..

Nu är de försent men 😛 Förbered dig på ett par ämnen kanske.. ta de lungt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera