Aviseringar
Rensa alla

The Hunger Games


Ämnesstartare

nån som har läst böckerna? jag har precis läst första boken. tyckte den var riktigt bra faktiskt. de gör ju film på det nu också här är trailern. verkar inte så dålig. förhoppningsvis är den Rated R och inte pg-13. det kan vara avgörande för allt


   
Citera
Ämnesetiketter

Oj, en ny trailer! Lyssnade på ljudböckerna på utrikiska. Gillar, väldigt fångande. Skall absolut se filmen. [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hört att den ska vara väldigt lik Battle Royale, så avstår nog.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ögon i en plåthink:

Oj, en ny trailer! Lyssnade på ljudböckerna på utrikiska. Gillar, väldigt fångande. Skall absolut se filmen.

haha ljudböcker? knepigt. ja den är fångande som fan. hoppas bara filmen blir lika bra

Nintendo:

Hört att den ska vara väldigt lik Battle Royale, så avstår nog.

jo lite lika kan man nog säga. men den filmen är bra [y]


   
SvaraCitera

patrick bateman:

hoppas bara filmen blir lika bra

Känner skepsis till huruvida detta kommer ske, men hoppas går ju. Tycker inte att trailern känns så lovande.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ögon i en plåthink:

Känner skepsis till huruvida detta kommer ske, men hoppas går ju. Tycker inte att trailern känns så lovande.

ja det är sällan de lyckas men man får hoppas att detta blir ett sådant tillfälle. haha nej trailern briljerar nog inte men det ser jag som något positivt med tanke på att trailers idag ofta är bättre än filmerna så en dålig trailern kanske ger en bra film

jag hoppas bara inte den blir fjantig och att de gör den så den inriktar sig mot de yngre människorna.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

men den filmen är bra

Ja, exakt. Därför kommer jag att störa mig och tänka "fy, härmat" om allt som sker i den här filmen [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

Ja, exakt. Därför kommer jag att störa mig och tänka "fy, härmat" om allt som sker i den här filmen

haha nejdå. jag tröstar mig med att den är gjord på boken och att de inte härmar japanerna

sen om jag minns rätt så är jag rätt säker att USA har en remake på battle royale på g...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

haha nejdå. jag tröstar mig med att den är gjord på boken och att de inte härmar japanerna

Hört att boken också liknar Battle Royle [wink] Nu vet jag ju inte hur sant det är, jag har bara läst Battle Royale. [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag har läst alla tre :3
de är de bästa böckerna jag har läst på ett bra tag X3

rekommenderar också bokserien "Imorgon när kriget kom"
[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

Hört att boken också liknar Battle Royle Nu vet jag ju inte hur sant det är, jag har bara läst Battle Royale.

haha bra fråga. har inte läst den boken men har läst hunger games. kanske den gör

Waterstar57:

jag har läst alla tre :3
de är de bästa böckerna jag har läst på ett bra tag X3

har precis beställt de två sista!


   
SvaraCitera
mynona

De är fantastiska. Det finns realism och avskalade känslor. Gillade mycket.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

okej filmen handlar om anorexi
okej filmen handlar om anorexi i framtiden
okej.. filmen handlar om anorexiturneringar
.. med vapen
nähä okej


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona:

De är fantastiska. Det finns realism och avskalade känslor. Gillade mycket.

exactly!!

vrukt:

okej filmen handlar om anorexi
okej filmen handlar om anorexi i framtiden
okej.. filmen handlar om anorexiturneringar
.. med vapen
nähä okej

haha wut. nejdu. tänk inte så


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fast jag tycker slutet är lite sisådär [sad]
inte att det är ett dåligt slut...

men det känns lite som allt Katnis gjorde var förgäves [sad]


   
SvaraCitera