Aviseringar
Rensa alla

The Masturbation Photo Challenge


Ämnesstartare

Välkommen till "The Masturbation Photo Challenge" 🙂

Nu tror säkert många att det här är värsta snuskiga tråden.. fel fel fel! Min idé är att folk laddar upp bilder när de onanerar, eller i samband med onani.. MEN helt efter egen tolkning! Alltså, tanken är inte att folk ska lägga upp värsta porrbilderna på sig själva, utan att man tar kort på NÅNTING som har med onanin att göra, NÄR man gör det. Exempel kan vara toarullen man använde, en bild på enbart handen (men inget könsorgan :), en bild på dildon.. en bild på duschmunstycket.. en bild på ena låret, magen, naveln eller något annat som kan förknippas med onanin. Det viktiga är dock att bilden måste tas MEDANS, DIREKT INNAN eller DIREKT EFTER man onanerat. Alltså inga snuskkrav, gör er egen tolkning till "The Masturbation Photo Challenge". Låt se vem som är kreativast!


   
Citera
Ämnesetiketter

eh


   
SvaraCitera

[confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag kan inleda denna challenge med en bild jag tog häromdagen med den här tråden i åtanke 🙂 Så kom igen, visa eran fotokreativitet!


   
SvaraCitera

Eller varför inte en bild på ett basebollträ, precis innan jag ska slå dig i huvudet med det?


   
SvaraCitera

Evil Conduct:

Eller varför inte en bild på ett basebollträ, precis innan jag ska slå dig i huvudet med det?

HAHAAH!![y][y][y][y][y]

håller med, sämst idé....[shake]


   
SvaraCitera

Image


   
SvaraCitera

Medan, utan s.


   
SvaraCitera

[blush]

Bild 2009-10-09 kl. 00.11.jpg


   
SvaraCitera

[tard]


   
SvaraCitera

Du kan få en screendump på min torsdagsbajsporr. Duger det?


   
SvaraCitera

Dålig ide, ja..


   
SvaraCitera

egentligen ingen dåligt idé. det bara krävs ett visst engagemang som sällan finns på forum. Användarna måste nämligen nu ta nya bilder för den här tråden istället för som vanligt kunna leta i sitt eget bildarkiv
(om man inte har en konstig böjelse för att ta foto på sig själv när de runkar)


   
SvaraCitera

Gillar liksom när den går sönder och spriten känns som sarre. [wink]

DSC05108.JPG


   
SvaraCitera

var oseriös för er snuskgubbar där ute


   
SvaraCitera