Aviseringar
Rensa alla

The Obama deception


Ämnesstartare

The Obama Deception

Hej.

(Hurfan infogar man videor direkt?)


   
Citera
Ämnesetiketter

Tycker NWO för det mesta är bullshit men jag förstår inte heller varför alla verkar tro att Obama ska vara så mycket bättre än tidigare Amerikanska presidenter...


   
SvaraCitera

kopierar in adressen


   
SvaraCitera

Äppelkaka:

(Hurfan infogar man videor direkt?)

du skriver bara adressen där du skriver texten, du behöver inte göra något speciellt


   
SvaraCitera


   
SvaraCitera

Skitfilm.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fistforfight:

Tycker NWO för det mesta är bullshit

Hrm man vet aldrig, läs på om Bilderberggruppen osv. David Rockefeller har ju fan skrivit i sina memoarer ungefär "ja vi vill ta över världen och om det är ett brott så är jag skyldig och stolt". Klart det inte går att vara 100% säker då det är massa fina frågor hit och dit som inte går att få svar på, men jag börjar fan bli rädd. De känns ju knappast genomgoda.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Alfen:

du skriver bara adressen där du skriver texten

Haha men åh. Tack.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

Skitfilm.

Varför?


   
SvaraCitera

Äppelkaka:

Hrm man vet aldrig, läs på om Bilderberggruppen osv. David Rockefeller har ju fan skrivit i sina memoarer ungefär "ja vi vill ta över världen och om det är ett brott så är jag skyldig och stolt"

Visst i viss omfattning kan man väl säkert prata om en sån konspiration men jag tror deras inflytande överdrivs...


   
SvaraCitera

ska se den sen, orkar inte just nu.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fistforfight:

Visst i viss omfattning kan man väl säkert prata om en sån konspiration men jag tror deras inflytande överdrivs..

125 av världens rikaste människor har hemliga möten och diskuterar världspolitiken, folk som har kontakt med stora politiker innan de blir det typ för att få deras vilja ut genom dem sakta men säkert. Henry Kissinger var tydligen den första som gav Obama ett jobb inom politiken efter att han gick ut skolan, nu är han president, Kissinger har uttalat sig om att han bl.a. vill reducera världspopulationen till 80%, de fina löften som Obama snackade om i valkampanjen som skiljde sig så himla mycket från Bushs har typ brutits mot (bl.a. avlyssningsregeln, hela grejen med att få ur trupperna ur Irak, han har skjutit upp det 23 månader och skickat in 30000 fler soldater till Afghanistan) och han verkar mer och mer frångå sina planer, något som kära Bilderberggruppen eller delar av den verkar tycka var väldigt bra, de behövde bara få ett stort folkstöd med en ny president med nya löften eftersom folk var så bittra på Bush innan. Jag vet inte hur mycket det överdrivs, det känns ganska allvarligt..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Maxwinner:

ska se den sen, orkar inte just nu.

Gör det!


   
SvaraCitera

Äppelkaka:

Bilderberggruppen

De är ju najs[y]


   
SvaraCitera

Äppelkaka:

ch skickat in 30000 fler soldater till Afghanistan)

Sa han redan i valrörelsen att han skulle göra...


   
SvaraCitera