Aviseringar
Rensa alla

The sims 2


Ämnesstartare

hur får man ner fönstret med allting. alltså hur kommer man till skrivbordet när man spelar? så att man kan vara inne på internet och sånt där samtidigt.

och var längesen jag spelade. hur gör man vampyrer och vilken expansionpaket är det? hot date? har för mig det men är inte säker. hur var det man blev det iaf? knulla en vampyr eller är jag helt fel ute. kan man ens göra vampyrer, har jag drömt? [tard]

och vilka lösenord behöver man mer än maxmotives, move objects on och motherlode? de är rätt va? [crazy]

och btw, hur får man in musik i spelet? det ska väl gå..?

tack och nej jag är inte 9 år, retas inte jag blir ledsen då.


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

du måste bli biten utav en vampyr, för att kunna bli en. och ja, det var hot date [y]

alt och tab trycker du på om du vill ta ner fönstret och göra någonting annat etc.

och angående musik så kopierar du bara dom låtarna som du vill ha, och sen går du in i EA GAMES, sen music, och klistrar in dom där.
så får du låtarna på deras radio/spelare

och fler lösen kan jag tyvär inte, men titta på fuska.nu lr nått.....


   
SvaraCitera

NEMO:

hur får man ner fönstret med allting. alltså hur kommer man till skrivbordet när man spelar? så att man kan vara inne på internet och sånt där samtidigt.

och var längesen jag spelade. hur gör man vampyrer och vilken expansionpaket är det?

NEMO:

hot date? har för mig det men är inte säker. hur var det man blev det iaf? knulla en vampyr eller är jag helt fel ute. kan man ens göra vampyrer, har jag drömt?

och vilka lösenord behöver man mer än maxmotives, move objects on och motherlode? de är rätt va?

NEMO:

och btw, hur får man in musik i spelet? det ska väl gå..?

tack och nej jag är inte 9 år, retas inte jag blir ledsen då.

du skriver in expand [wink][crazy] och när man ska göra vampyrer det är jätteenkelt när du är i kvarteret skriver du boolprop testingcheatsenabled true o sen när du går till familjen o är i nåt hus så trycker du shift och sen på en gubbe och så går du på mer en elr två gånger sen så står det make vampire nånstans[bigsmile][cheers]

DSC00266.JPG


   
SvaraCitera

NEMO:

hur får man ner fönstret med allting. alltså hur kommer man till skrivbordet när man spelar? så att man kan vara inne på internet och sånt där samtidigt.

och var längesen jag spelade. hur gör man vampyrer och vilken expansionpaket är det?

NEMO:

hot date? har för mig det men är inte säker. hur var det man blev det iaf? knulla en vampyr eller är jag helt fel ute. kan man ens göra vampyrer, har jag drömt?

och vilka lösenord behöver man mer än maxmotives, move objects on och motherlode? de är rätt va?

NEMO:

och btw, hur får man in musik i spelet? det ska väl gå..?

tack och nej jag är inte 9 år, retas inte jag blir ledsen då.

du skriver in expand [wink][crazy] och när man ska göra vampyrer det är jätteenkelt när du är i kvarteret skriver du boolprop testingcheatsenabled true o sen när du går till familjen o är i nåt hus så trycker du shift och sen på en gubbe och så går du på mer en elr två gånger sen så står det make vampire nånstans[bigsmile][cheers]


   
SvaraCitera

NEMO:

hur får man ner fönstret med allting. alltså hur kommer man till skrivbordet när man spelar? så att man kan vara inne på internet och sånt där samtidigt.

och var längesen jag spelade. hur gör man vampyrer och vilken expansionpaket är det?

NEMO:

hot date? har för mig det men är inte säker. hur var det man blev det iaf? knulla en vampyr eller är jag helt fel ute. kan man ens göra vampyrer, har jag drömt?

och vilka lösenord behöver man mer än maxmotives, move objects on och motherlode? de är rätt va?

NEMO:

och btw, hur får man in musik i spelet? det ska väl gå..?

tack och nej jag är inte 9 år, retas inte jag blir ledsen då.

du skriver in expand [wink][crazy] och när man ska göra vampyrer det är jätteenkelt när du är i kvarteret skriver du boolprop testingcheatsenabled true o sen när du går till familjen o är i nåt hus så trycker du shift och sen på en gubbe och så går du på mer en elr två gånger sen så står det make vampire nånstans[bigsmile][cheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Är det inte i Thesims2 Nightlife som man kan bli en vampyr? Hot date är väl ändå The sims 1...


   
SvaraCitera

haha oj va många de blev xP[ops]


   
SvaraCitera

NEMO:

hur gör man vampyrer och vilken expansionpaket är det?

Det är Sims 2 Nattliv.

NEMO:

knulla en vampyr eller är jag helt fel ute.

Jag tror du bara behöver träffa en vampyr och typ snacka med den lite, de är ute när det är mörkt och finns oftast inne i staden (Nattliv).
Annars kan du bli vän med en vampyr och övertala den till att bita någon annan. Eller så fuskar du!! [badgrin]

NEMO:

och vilka lösenord behöver man mer än maxmotives, move objects on och motherlode? de är rätt va? [crazy]

Det beror väl på vad du ska göra. BoolProp fusket är nog det bästa fast man ska se upp lite. [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

Är det inte i Thesims2 Nightlife som man kan bli en vampyr?

jo det är helt rätt. såg det sen när jag tog fram spelet

smurfennn:

make vampire

ja det var inte svårt. made it myselt ey. haha. varför postar du bild på dig hela tiden? :S

LaDiva:

Jag tror du bara behöver träffa en vampyr och typ snacka med den lite, de är ute när det är mörkt och finns oftast inne i staden (Nattliv).

vill testa det. man får ju inte se att de bits när man gör det som fusk :/

LaDiva:

Det beror väl på vad du ska göra. BoolProp fusket är nog det bästa fast man ska se upp lite.

var det fusket jag var ute efter men jag googlade på det då ingen här var inne [blush]


   
SvaraCitera

nu blev jag lite sugen på att spela [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

soulmate:

nu blev jag lite sugen på att spela

//join


   
SvaraCitera

NEMO:

hur får man ner fönstret med allting. alltså hur kommer man till skrivbordet när man spelar? så att man kan vara inne på internet och sånt där samtidigt.

Jag brukar trycka på windows-knappen, den knappen som tar upp startmenyn. När den flyger upp minimeras spelet.


   
SvaraCitera

För några dagar sen hade jag skrivit "Orka spela Sims 2 när 3an snart kommer -.-"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera