Aviseringar
Rensa alla

The Sims 2 Skeppsbruten


Ämnesstartare

Har precis börjat spela Skeppsbruten igen. Att leva sig in i rollen som förlist är roligare än man kan tro. Spelet innehåller sådant jag saknat hos tidigare Sims-spel. Att hår och skägg växer med tiden och att det blir slitage på kläder.
Däremot buggar det när man ska vara inuti dessa bungalows och andra större kojor man byggd upp. Det är ju jobbigt med alla dessa stöttande pålar som sticker upp överallt. Dessutom blir det ju ingen rörelsefrihet där inne. Det märks att spelet är tänkt för de mindre stugorna och skjulen.

Är det så för er också, ni som kört det?


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Herregud, finns det nån expansion som inte gjorts till ett Sims-spel? Jävlar vad rika EA Games måste vara vid det här laget... [y]
Behöver inte lägga pengar på att utveckla nya grejer utan kan bara håva in [y]

Ontopic så har jag inte spelat det, använde bara tråden till att uttrycka mina griniga åsikter.. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stackarsfilur:

Ontopic så har jag inte spelat det, använde bara tråden till att uttrycka mina griniga åsikter..

Det kan man ju förstås också använda tråden till....
Men det var inte syftet med den jag tänkt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lördagsöppet:

Det kan man ju förstås också använda tråden till....
Men det var inte syftet med den jag tänkt.

Förlåt [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stackarsfilur:

Förlåt

Det gör absolut ingenting alls. Det är lugnt[cheers]


   
SvaraCitera

Lördagsöppet:

Spelet innehåller sådant jag saknat hos tidigare Sims-spel. Att hår och skägg växer med tiden och att det blir slitage på kläder.

låter ju coolt. Är inte det där typ någon sims2-rej som är tänkt för laptops som inte klarar av vanliga sims2 eller minns jag fel..?

Föredrar dock sims3![bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

låter ju coolt. Är inte det där typ någon sims2-rej som är tänkt för laptops som inte klarar av vanliga sims2 eller minns jag fel..?

Det där vet jag tyvärr ingenting om. Jag har spelet till Ps 2.

Blivande_japan:

Föredrar dock sims3!

Har jag aldrig spelat.


   
SvaraCitera

Lördagsöppet:

Det där vet jag tyvärr ingenting om. Jag har spelet till Ps 2.

aah, det var så det var! ^^

Lördagsöppet:

Har jag aldrig spelat.

riktigt nice! fungerar dock inte på min skräplaptop[n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

aah, det var så det var! ^^

Jaså... Jag besvarade alltså din fråga utan att själv veta något om ämnet[chocked]
Kul att kunna stå till tjänst. Välkommen åter[bigsmile]


   
SvaraCitera

Lördagsöppet:

Jaså... Jag besvarade alltså din fråga utan att själv veta något om ämnet[chocked]

haha jadå, informationen var tillräcklig för att jag skulle kunna skapa mig en bild över situautionen![wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

GIllar tjocka negergrannen i sims 3. Hej hej.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera