Aviseringar
Rensa alla

The Sims 3


kachin

slänge the sims 1 igår [sad]
+ holiday expansion
+ unleashed expansion

men spara förpackning iaf [cute]


   
SvaraCitera
vafaen

hanse:

HUR!!???? 😀

Ändra stad-läget tror jag! [smile]

Måste bara tillägga att det är råkul att inte fuska! [love]

Screenshot-201.jpg


   
SvaraCitera
vafaen

hanse:

HUR!!???? 😀

Ändra stad-läget tror jag! [smile]

Måste bara tillägga att det är råkul att inte fuska! [love]

Screenshot-201.jpg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

The sims 2 4ever. Mycket roligare


   
SvaraCitera

varför ändrar dom hela skiten med spelet?!?!?!?
Kan dom inte bara ändra så att man kan bygga gubbarna på ett bättre sätt[tired]
n00bs, kan inte fixa ett uppskattat spel
n00bzzzzzzzzzz

obs, ne har ej provat - ba hört om dte & sett av dt


   
SvaraCitera

EnsamFlickaVärlden:

ja (Du röstade på detta alternativ)


   
SvaraCitera

Bra på olika sätt[smile]


   
SvaraCitera

EnsamFlickaVärlden:

resultat (Du röstade på detta alternativ)


   
SvaraCitera

Jag har bade TS2 och TS3 men installerade TS2 igen forra sommaren och har spelat det nu istallet det sista aret. Foll aldrig riktigt for TS3 fastan det ar jattebra att man slipper laddningsskarmar och det ar roligt att man kan paverka vad simmarna gor pa jobbet plus att man kan ga hem till grannarna!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lol, nej på grund av allt oändligt strul med buggar och patcher som tvingar en ominstallera hela skiten gång på gång.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tycker om att man kan ge simmarna i The Sims 3 som egenskap att vara vegetarian, miljömedveten m.m. Bortsett från fina valmöjligheter som gör simmarna mer unika och personliga så tycker jag att The Sims 2 är bättre.


   
SvaraCitera

Manlig:

Tycker om att man kan ge simmarna i The Sims 3 som egenskap att vara vegetarian

Varfør det? Måste vara jobbigt att inte kunna æta det man vill.

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Min sim Adrian Bruse ær både superbra konstnær, førfattare och journalist. Han ligger också på ganska høg nivå i karisma, hændighet och matlagning. Min bæsta sim [y]


   
SvaraCitera
vafaen

spaceFlea:

Varfør det? Måste vara jobbigt att inte kunna æta det man vill.

Det är mer det faktum att ens sim lär sig andra alternativ än just kötträtter och att det är mer verklighetsrelaterat som gör det roligt. Att äta kött i Sims 3 ger konsekvenser, det spännande, haha!

Det är tråkigt om alla är precis likadana, jag vill göra unika simmar, med både bra som dåliga personlighetsdrag. [smile]


   
SvaraCitera

EnsamFlickaVärlden:

nej (Du röstade på detta alternativ)

Men man kan designa ansikten i detalj, tror inte man kunde det på tvåan? Det är det enda som är roligt. Att spela är det inte. Iofs tycker jag inte att the sims har blivit bättre i spelupplevelse sen ettan ändå, handlar bara om att man kan göra mera saker. Men sen har man ju testat de nya grejerna efter en timme och sen är inte spelet mer märkvärdigt än den tidigare versionen.


   
SvaraCitera
vafaen

Jag kör alltid trean, eftersom jag inte har de andra, men min kompis har det. När jag kör på hennes dator (tvåan) så är det så sjukligt svårt att jag vill skrika, det känns som att jag inte har någon tid över för simmarna att göra annat än det man gör för att överleva! Är det bara jag som får för mig det? [chocked]


   
SvaraCitera