Aviseringar
Rensa alla

The sims 3 problem


Ämnesstartare

Jag blir galen!
Varje dag installerar jag alla mina Sims 3 spel (Sims 3, nattliv, generations, årstider) och varje gång jag stänger av datorn avinstalleras dom!
Jag har ingen aning varför 🙁 När jag klickar på play nästa dag står det alltså att jag måste installera Sims 3 för att kunna spela?

Efter att ha ominstallerat (och förlorat mina sparade spel) kan jag spela normalt tills nästa gång jag startar om datorn.
VarföR? [cry][cry][cry][cry]


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

bump [mad]


   
SvaraCitera

Säker på att du klickar på rätt ikon?


   
SvaraCitera

sim 3 är ändå inte bra :ß


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

My dreams are her:

Säker på att du klickar på rätt ikon?

vadå rätt ikon? klickar på start 🙁 allt är borta, alla mappar och allt med spelet när jag sätter på datorn


   
SvaraCitera

Phrasedlvoe:

vadå rätt ikon? klickar på start 🙁 allt är borta, alla mappar och allt med spelet när jag sätter på datorn

Ahaa, då vet jag inte, du kanske bara installerade det tillfällig. Vilket OS kör du?


   
SvaraCitera

Gör ett nytt konto på Origin om du nu inte har det, ladda ner PC-klienten, lös in dina CD-nycklar och ladda ner dina spel i rättordning dvs the sims 3 först och sedan dina expansionspack. Innan du gör det se till att du avinstallerar om the sims 3 redan är installerat.

Det kan ta flera timmar att ladda ner alla spel beroende på hur snabbt internet-uppkoppling du har men du får alla senaste patchar om du gör det istället.


   
SvaraCitera

Phrasedlvoe:

Varje dag

hur har du orkat installera varje dag?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints:

hur har du orkat installera varje dag?

orkade bara typ 4 dagar i rad, i går gav jag upp [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anton96:

Gör ett nytt konto på Origin

Gör ett nytt konto på origin? Funkar det även om jag har köpt spel från origin att göra ett nytt? Kommer dom med på det nya då? [confused]


   
SvaraCitera

Phrasedlvoe:

Gör ett nytt konto på origin? Funkar det även om jag har köpt spel från origin att göra ett nytt? Kommer dom med på det nya då?

Har du redan ett gammalt konto där eller?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anton96:

Har du redan ett gammalt konto där eller?

Ja där jag köpt sims årstider för attj ag var för lat för att gå till affären, alla andra har jag på skiva [sad]


   
SvaraCitera

Phrasedlvoe:

Ja där jag köpt sims årstider för attj ag var för lat för att gå till affären, alla andra har jag på skiva

Pröva aktivera alla spel du köpt i butik där och ladda ner spelen online istället. Se bara till att du avinstallerar alla expansionspack som du redan har installerat.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Inte för att någon bryr sig men jag löste problemet genom att aldrig ta ut skivan [cool]


   
SvaraCitera