Aviseringar
Rensa alla

the sims 4!


bcsc
 bcsc
Ämnesstartare

Hellu jag måste veta vad man ska skriva om man vill dra upp behoven och ändra relationerna... På sims 3 skrev man testingcheatsenabled True tänkte bara om det finns nån motsvarighet på sims 4?


   
Citera

Får ni inte lära er att googla i skolan längre?   🙂 Google är din bästa vän för typ allt.
http://www.simsglobe.com/the-sims-4/cheats/


   
SvaraCitera
bcsc
 bcsc
Ämnesstartare

Haha tack jag tänkte otroligt nog inte på det :p


   
SvaraCitera

jävla cheater n00b


   
SvaraCitera

bcsc:  tack 

Är det bättre än 2an/3an? 🙂 tar det längre tid att spela?
Hur mycket kostade det?


   
SvaraCitera

Hur är sims 4? Bätre eller sämre än 3an? Är det värt att köpa? 


   
SvaraCitera
bcsc
 bcsc
Ämnesstartare

finmatta:

Är det bättre än 2an/3an? 🙂 tar det längre tid att spela?
Hur mycket kostade det?

Det skiljer sig ganska mycket från 3an, man kan inte ha bil. men simmarna har mer egen vilja och det finns mer möbler. När man skapar simmarna kan man få dom hur man vill så det är kul. Jag tycker det är värt att köpa. Det är roligare att "styra" simmarna eftersom att man kan se vilket humör dom e på. Dom kan vara inspirerade, fokuserade, flörtiga, glada osv. 🙂 klart värt att köpa 🙂


   
SvaraCitera

Mitt kraschar hela tiden, har ingen aning varför och sims 3 går att spela helt utan problem.


   
SvaraCitera

bcsc:

Det skiljer sig ganska mycket från 3an, man kan inte ha bil. men simmarna har mer egen vilja och det finns mer möbler. När man skapar simmarna kan man få dom hur man vill så det är kul. Jag tycker det är värt att köpa. Det är roligare att "styra" simmarna eftersom att man kan se vilket humör dom e på. Dom kan vara inspirerade, fokuserade, flörtiga, glada osv. 🙂 klart värt att köpa 🙂

Låter nice 🙂 så det är mer värt att köpa 4an än 3an? Har bara 2an. Hur mkt köpte du 4an för?

Men måste man ha bra dator lr? kan ej sådant. har en ganska gammal stationär dator


   
SvaraCitera
bcsc
 bcsc
Ämnesstartare

finmatta:

Låter nice 🙂 så det är mer värt att köpa 4an än 3an? Har bara 2an. Hur mkt köpte du 4an för?

Men måste man ha bra dator lr? kan ej sådant. har en ganska gammal stationär dator

Man behöver inget jätte ny och bra dator men är inte så bra på sånt... Jaha aa asså 4an är roliga när man har lärt sig hur man gör osså men 3an är lättare att lära sig 🙂


   
SvaraCitera

Ljuvliga Sims...
Tacka vet jag riktiga spel där man kan se blod och huvuden som huggs av 🙂


   
SvaraCitera

bcsc:

Man behöver inget jätte ny och bra dator men är inte så bra på sånt... Jaha aa asså 4an är roliga när man har lärt sig hur man gör osså men 3an är lättare att lära sig 🙂

okej så 4an?? 🙂 jag lär mig spel snabbt


   
SvaraCitera

Lav: Tacka vet jag riktiga spel där man kan se blod och huvuden som huggs av 🙂

en 🙂 på det 
årets 🙂 på det
se folk som dör, mmmhhhh. ljuvligt 🙂
fet 🙂 på det & så slutligen slänger vi in en 🙂 till på det


   
SvaraCitera

finmatta:

en 🙂 på det 
årets 🙂 på det
se folk som dör, mmmhhhh. ljuvligt 🙂
fet 🙂 på det & så slutligen slänger vi in en 🙂 till på det

🙂 


   
SvaraCitera

Lav:

🙂 

:*


   
SvaraCitera