Aviseringar
Rensa alla

The Sims-tråd


Ämnesstartare

Tjingeling!

Vet ej om det finns en sådan tråd.
En tråd om Sims!
Jag har vet att Sims är väldigt populärt, t.o.m jag spelar det.
Så jag tänkte att vi kunde ge varandra tips till simssidor, nedladdningsidor till mods och liknande.

Alla simsnördar, börja skriv! ^^


   
Citera
Jamesy

KattenKatarina:
Tjingeling!

Vet ej om det finns en sådan tråd.
En tråd om Sims!
Jag har vet att Sims är väldigt populärt, t.o.m jag spelar det.
Så jag tänkte att vi kunde ge varandra tips till simssidor, nedladdningsidor till mods och liknande.

Alla simsnördar, börja skriv! ^^

Jag älskar Sims så ofattbart mycket.


   
SvaraCitera

Va? Finns sims fortfarande kvar? Minns att min syster brukade spela det för 12 år sedan eller så.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jamesy:

Jag älskar Sims så ofattbart mycket.

Jag älskar dig Rodnar

Nejmen, skoja xD

Kan du ge lite tips hur du brukar spela? Om du brukar använda fusk/mods?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Xuzkie:
Va? Finns sims fortfarande kvar? Minns att min syster brukade spela det för 12 år sedan eller så.

Jo, det finns kvar.
September förra året släpptes Sims 4 Tumme upp


   
SvaraCitera

älskar sims. vågar inte ens tänka på hur mycket jag har spelat, med tanke på att jag har gjort det i typ 14 år Rodnar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

terrormat:
älskar sims. vågar inte ens tänka på hur mycket jag har spelat, med tanke på att jag har gjort det i typ 14 år Rodnar

OJ! Det var länge.. jag började spela för 6 år sedan! Då jag var 6, hehe.

Kan du också ge lite tips på hur du brukar spela? Skulle vara snällt Hjärta


   
SvaraCitera
Jamesy

KattenKatarina:

Jag älskar dig Rodnar

Nejmen, skoja xD

Kan du ge lite tips hur du brukar spela? Om du brukar använda fusk/mods?

Jag brukar använda "motherlode"-koden och även "testingcheatsenabled true". 🙂 


   
SvaraCitera

terrormat:
älskar sims. vågar inte ens tänka på hur mycket jag har spelat, med tanke på att jag har gjort det i typ 14 år Rodnar

Um;s egna Simsveteran Blink


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jamesy:

Jag brukar använda "motherlode"-koden och även "testingcheatsenabled true". 🙂 

Haha, jag med. Ofc Rodnar

Tänkte också på om du brukar ta bilder på dina simmar? I så fall, vilket redigeringsprogram använder du? 


   
SvaraCitera

KattenKatarina:

OJ! Det var länge.. jag började spela för 6 år sedan! Då jag var 6, hehe.

Kan du också ge lite tips på hur du brukar spela? Skulle vara snällt Hjärta

ja, alltså, jag har haft både perioder där jag spelat varje dag men ibland har det gått månader utan att jag spelat. men det är 14 år sedan jag köpte mitt första spel

även om jag tycker om att bygga hus använder jag aldrig fusk. tycker de gör det skittråkigt och tar bort hela utmaningen med spelet. brukar typ skapa en familj, fortsätta spela med barnen när de blivit vuxna och deras föräldrar dött, och så gör jag så tills jag tröttnar på dem tretton generationer senare 


   
SvaraCitera

Xuzkie:

Um;s egna Simsveteran Blink

Cool helt klart något att sätta på mitt cv


   
SvaraCitera

KattenKatarina:

Jo, det finns kvar.
September förra året släpptes Sims 4 Tumme upp

Antar att dom har ändrat myyycket? Minns att man brukade inreda sitt hus och typ... ge mat till personerna i husen? Galen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

terrormat:

ja, alltså, jag har haft både perioder där jag spelat varje dag men ibland har det gått månader utan att jag spelat. men det är 14 år sedan jag köpte mitt första spel

även om jag tycker om att bygga hus använder jag aldrig fusk. tycker de gör det skittråkigt och tar bort hela utmaningen med spelet. brukar typ skapa en familj, fortsätta spela med barnen när de blivit vuxna och deras föräldrar dött, och så gör jag så tills jag tröttnar på dem tretton generationer senare 

Jo, jag använder nästan aldrig fusk. Bara om det blir kris och alla håller på att dö, då kan jag fuska.

Jag tycker inte om att bygga hus, det har jag aldrig gjort. Är så dålig på det! 


   
SvaraCitera

Tycker om sims 4 väldigt mycket. Har byggt en del fina hus. Har också modat så jag ser dom nakna. Blir lite extra intressant att spela då Blink


   
SvaraCitera