Aviseringar
Rensa alla

The Sims-tråd


Gillar att bygga husen i The Sims haha Galen


   
SvaraCitera
leiz
 leiz

Att "tillverka" familjer och bygga samt inreda hus är kul. Sen så brukar jag inte komma så mycket längre, haha 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

adaq:
Tycker om sims 4 väldigt mycket. Har byggt en del fina hus. Har också modat så jag ser dom nakna. Blir lite extra intressant att spela då Blink

Har inte gått in för att använda mods, än.
Jag vill ändå ha mods i mitt spel, men är väl antagligen så lat att jag inte har laddat ner mods..

Xuzkie:

Antar att dom har ändrat myyycket? Minns att man brukade inreda sitt hus och typ... ge mat till personerna i husen? Galen

Ja väl, men det är bara 1 procent av vad man kan göra i Sims. Så spelade jag i början Galen

MarcusKing:
Gillar att bygga husen i The Sims haha Galen

Som sagt, inte jag. Är allvarligt jättedålig på det! 

leiz:
Att "tillverka" familjer och bygga samt inreda hus är kul. Sen så brukar jag inte komma så mycket längre, haha 🙂

Haha, samma här Glad

terrormat:

Cool helt klart något att sätta på mitt cv

Det måste du göra Blink xD


   
SvaraCitera
penja

Har spelat mycket sims i mina dar. Nu händer det inte ofta längre. Fast har råkat fastna i nån mobilvariant, sims freeplay. 

Borde bygga ett hus nån dag och visa i tråden. Det borde ni med. Eller visa simmar eller nått 


   
SvaraCitera
penja

Jisses har nog också spelat typ 14 år 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

penja:
Har spelat mycket sims i mina dar. Nu händer det inte ofta längre. Fast har råkat fastna i nån mobilvariant, sims freeplay. 

Borde bygga ett hus nån dag och visa i tråden. Det borde ni med. Eller visa simmar eller nått 

Ah! 😀 

penja:
Jisses har nog också spelat typ 14 år 

Oh. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag kan tipsa om dessa 2 facebookgrupper! 

Sims Uncut - We're watching you boolprop (Diskussioner)

och dess bildgrupp:

Sims Uncut - Bilder och berättelser

Tycker att man får hjälp om man behöver och alla är nice! 


   
SvaraCitera
Exner

Har inte spelat sedan Sims 1. Vad har jag missat? = )


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Exner:
Har inte spelat sedan Sims 1. Vad har jag missat? = )

OjojojOJ. Allt och lite till.

latest.jpg
Detta är sims 1..

930.0x524.0.jpg
Detta är sims 4.

Om du minns Bella Spökh, så här är skillnaderna från sims 1 till sims 4! 

tumblr_n5f7sfyCq61tr2gqzo1_500.png


   
SvaraCitera
b1son

oo bra idé ska spela sims nu


   
SvaraCitera
time
 time

Jag tänker alltid att jag inte ska använda fuskkoder och verkligen spela spelet som det är men sen slutar det ändå alltid med att jag har det på hela tiden för att power up till full level på alla färdigheter 🙁

Mitt favoritscenario är när jag börjar med en JÄTTEFATTIG sim och inte har fusk på och låter hen jobba upp sig och byta ut alla hemska möbler som gör hen på dåligt humör allt eftersom. 


   
SvaraCitera
time
 time

Och jag vill veta när de hade tänkt släppa Sims 4 till mac. Vill verkligen testa det nuuu! 


   
SvaraCitera

time: JÄTTEFATTIG sim och inte har fusk på och låter hen jobba upp sig och byta ut alla hemska möbler som gör hen på dåligt humör allt eftersom. 

ja! gör alltid detta. typ låter familjen bo i ett fyrkantigt rum med en säng (som alla får turas om att sova i) och en toalett, för att sedan i takt med att de tjänar mer pengar köpa fler och fler saker och bygga ut så att de till slut bor i ett slott

time:
Och jag vill veta när de hade tänkt släppa Sims 4 till mac. Vill verkligen testa det nuuu! 

vill också testa det, men är för snål för att köpa. är så dyrt. 🙁


   
SvaraCitera
Exner

KattenKatarina:

OjojojOJ. Allt och lite till.

latest.jpg
Detta är sims 1..

930.0x524.0.jpg
Detta är sims 4.

Om du minns Bella Spökh, så här är skillnaderna från sims 1 till sims 4! 

tumblr_n5f7sfyCq61tr2gqzo1_500.png

Tack!


   
SvaraCitera

har nog inte spelar i 14 år som penja och terror men minst nio år.

jag tycker det är ett underbart spel, tycks aldrig tröttna på att designa hus, inreda, skapa simar och styra dem :3


   
SvaraCitera