Aviseringar
Rensa alla

The simson min favoritserie


Ämnesstartare

Här är lite fakta om dom och vilka mina favorit figurer är.

The simpsons startarde 1989 de fins 409 ansnit.Gjord av Matt groening.Familjens medlämar är Homer,March,Liza,Bart Magie. Homer jobbar på stadens kärn-kraftverk och är den lataste i familjen han brukar dricka öl (duff) och äta munkar (donats). Han säger doh nar nåt har gåt snät eler så. March är hemafrun och har ovanlit långt hår.Hon har altid på sej en grön kläning och et röt bärlhalspand.Bart är min favorit figur han är en bussunge som ofta hamnar i trubel och har en tviling bror som bor på vinden i ett avsnit.Han brukar seja aj caramba när han hamnar i trubel och sånt.Lisa är den smarta i familjen hon har en katt som heter snowball och hon spelar saxsofon och är vegiterian.Magie är de minsta barnet i familjen, hon snublar altid på sin bäbiskläning och hon har altid en napp.Hunden santa`s little helper är familjens egen hund.


   
Citera
Ämnesstartare

aspie:

Lisa är den smarta i familjen hon har en katt som heter snowball och hon spelar saxsofon och är vegiterian.

hon låter vettig

var kan man se simsons? inte hört talas om tidigare


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du kan inte svenska. [n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Älskar alla stavfel. [love][love][love][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

blodbad:

Älskar alla stavfel.

Han/hon gör dem med flit. Trollbollen gör jämt såna här trådar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Poseidon:

Han/hon gör dem med flit.

Ganska uppenbart? [no-no][no-no][no-no]

Poseidon:

Trollbollen gör jämt såna här trådar.

Trollz!! [love][love][crazy][crazy][crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Poseidon:

Trollbollen

[love]

Ser precis ut som något man lämnar in till sin fröken i första klass


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Eftersom där inte finns någon diskussionsfråga med här, så antar jag att det handlar om "favoritkaraktärer i The Simpsons" - Finns redan en sådan tråd: http://ungdomar.se/forum.php?thread_id=271086

Tråd låst, hänvisar till: http://ungdomar.se/forum.php?thread_id=271086

[zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst


   
SvaraCitera