Aviseringar
Rensa alla

The Sopranos!


Ämnesstartare

God kväll cyber-polerZ!

Kort och gott, sitter och tittar om denna serie, eftersom man blev påmind igen om det då huvudrollsskådisen (James Gandolfini aka Tony Soprano) dog ganska nyligen.

Vad tycker ni om denna serie? Jag kan tycka att det är bland det bästa som gjorts från HBO. Vet inte vad jag ska skriva, men den innehåller allt som jag tycker om! Det rycktades ju länge att det skulle komma ut filmer om serien... Vet ej hur det blir nu dock, när James har avlidigt.

Vad tycker ni?


   
Citera
Ämnesetiketter

Armagedda: Jag kan tycka att det är bland det bästa som gjorts från HBO.

the wire e bättre men sopranos kommer på delad andraplats med six feet under


   
SvaraCitera

ihop med x files o twin peaks orörliga serier som ligger över allt annat...... har några potentiella kompisar jag inte sett än dock

(brideshead revisited o boardwalk empire typ)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

internet: the wire

Fastnade aldrig på samma sätt för The Wire tyvärr! Andra platsen går till OZ inom HBO-ligen, det jag sett iaf! Glad


   
SvaraCitera

Armagedda:

Fastnade aldrig på samma sätt för The Wire tyvärr! Andra platsen går till OZ inom HBO-ligen, det jag sett iaf! Glad

se hela the wire till du fastnar e mitt tips till dig... ska nog titta lite nu
oz e bra också ja, fast tycker det tappar lite för mkt när det inte följer 8 avsnitt längre. oz ligger typ högst upp på listan över serier som inte e orörliga i sin kvalitet. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sett några avsnitt men fastnade aldrig för den. Farsan var typ besatt av den serien, började snacka som Tony och grejerGalen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Aldrig fastnat för det. 


   
SvaraCitera

litar inte på folks om inte fastnat för sopranos


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

internet: se hela the wire till du fastnar e mitt tips till dig... ska nog titta lite nu
oz e bra också ja, fast tycker det tappar lite för mkt när det inte följer 8 avsnitt längre. oz ligger typ högst upp på listan över serier som inte e orörliga i sin kvalitet.

Ska nog dra ned The Wire igen när du säger det... Var ett tag sedan nu!
Budgeten var ju riktigt liten i början tyvärr för Oz, bra som fan ändå imo.


   
SvaraCitera

Armagedda: Budgeten var ju riktigt liten i början tyvärr för Oz, bra som fan ändå imo.

ja jag tycker början är bäst det är väl typ tredje eller fjärde säsongen som blir 16 avsnitt... minns inte, det var lägnesen jag såg det. borde se om. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

internet: ja jag tycker början är bäst det är väl typ tredje eller fjärde säsongen som blir 16 avsnitt... minns inte, det var lägnesen jag såg det. borde se om.

16 Avsnitt börjar i den fjärde! Ja det borde du 😉

Fan sist jag ladda ned (illegalt eller legalt, ni får tror vad ni vill ;)) så började det ändra till Fransk Text istället för Svensk... Störande som fan. Fungerade ju med bara Engelska iofs 😛


   
SvaraCitera

föredrar engelsk text för missar mkt i språket annars viktigt i the wire


   
SvaraCitera