Aviseringar
Rensa alla

The walking dead


Ämnesstartare

Zodd:

Finns kanske risk att zombies går samma väg. Tänker på denna film: http://www.imdb.com/media/rm2407440896/tt1588173

Avisstja, den där jäkeln. Har hört att boken är bra. Alltså det där är en väldigt skev och en gnutta charmig tvist enligt mig men tvivlar verkligen på att det skulle bli en trend. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints: Vampyrer ja, för de gjordes om till fjollor.

Du diggar väl fortfarande Vampire Diaries?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:

Du diggar väl fortfarande Vampire Diaries?

SJälvklart. När börjar det igen egentligen? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Warm Bodies är bra, för övrigt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints: Avisstja, den där jäkeln. Har hört att boken är bra. Alltså det där är en väldigt skev och en gnutta charmig tvist enligt mig men tvivlar verkligen på att det skulle bli en trend.

Får hoppas att du har rätt då. Annars gillar jag zombiesarna i Game of Thrones, de skiljer sig lite från mängden.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:
Warm Bodies är bra, för övrigt.

Tyckte den var helt okej. Gillar att få följa med i zombiesarnas "tankar" och liv. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints: SJälvklart. När börjar det igen egentligen?

Så fjollförklara inte. Tredje oktober!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zodd:

Får hoppas att du har rätt då. Annars gillar jag zombiesarna i Game of Thrones, de skiljer sig lite från mängden.

Är rätt säker på att jag har rätt. Finns inte så mycket att göra inom det där just för att zombies inte ska kunna känna något alls förutom "Jag vill äta människokött typ för en timma sen"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zodd:

Får hoppas att du har rätt då. Annars gillar jag zombiesarna i Game of Thrones, de skiljer sig lite från mängden.

Är rätt säker på att jag har rätt. Finns inte så mycket att göra inom det där just för att zombies inte ska kunna känna något alls förutom "Jag vill äta människokött typ för en timma sen"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints: Tyckte den var helt okej. Gillar att få följa med i zombiesarnas "tankar" och liv.

Väldigt bra som "feel-good-film." Blev glad på slutet för det var så fint. Var charmig narration också.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints:

SJälvklart. När börjar det igen egentligen? 

Men!!

Nachac:

Väldigt bra som "feel-good-film." Blev glad på slutet för det var så fint. Var charmig narration också.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints: Är rätt säker på att jag har rätt. Finns inte så mycket att göra inom det där just för att zombies inte ska kunna känna något alls förutom "Jag vill äta människokött typ för en timma sen"

Det skulle väl kunna ändras på dock. Det är inte meningen att vampyrer ska glittra i solen men det gör de ju i Twilight. 😉


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zodd:

Det skulle väl kunna ändras på dock. Det är inte meningen att vampyrer ska glittra i solen men det gör de ju i Twilight. 😉

Sluuuuta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ej sett och har inga planer på att se


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints: Men!!

Nachac: Så fjollförklara inte. Tredje oktober!

Du får kolla efter noggrannare, sömntuta. Två gånger du missat inlägg för att jag skrvit dem snabbt efter varandra nu.


   
SvaraCitera