Aviseringar
Rensa alla

The Walking Dead


Ämnesstartare

Är det någon här som gillar TV-serien The Walking Dead? Jag gillar både tv-serien, serietidningarna och Telltales spel.

Skulle vara kul att snacka TWD med någon som är lika insatt som jag. Och nu är jag så nördig av mig att jag till och med har en The Walking Dead-hörna i rummet. Länk till bilden finns nedan.

Bild: http://gyazo.com/6d02aa1f4f664d2b5a382a8bd29dcab9


   
Citera
Ämnesstartare

Jag gillar också t.w.d jätte mkt, både serien och serietidningarna. Tyvärr så har jag inte kommit så långt än i serietidningarna.

Gilla verkligen din t.w.d hörna i ditt rum [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det finns en svensk blogg för folk som gillar the walking dead i sverige. Tänkte bara tipsa om den, för det verkar inte vara så många besökare på den.

http://thewalkingdeadswefan.devote.se/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Spelet. [love] Grät som ett litet barn.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gillar serien, spelet suger kuk.

Att de måste ha uppehåll enda in i Februari begriper jag inte though.. Jävla nötter.


   
SvaraCitera

Det var den mesigaste fan-hörnan jag sett i hela mitt liv!

Ont: har läst första boken. Tyckte att den var rätt bra. Men inte tillräckligt bra för att jag skulle orka gå till biblioteket och låna tvåan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[bigsmile][bigsmile]

stereo total:

Ont: har läst första boken. Tyckte att den var rätt bra. Men inte tillräckligt bra för att jag skulle orka gå till biblioteket och låna tvåan.

alla finns på internet men det är inget jag rekommenderar, typ 100 st.. fastnade och var inte i skolan på en vecka. [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stereo total:

Det var den mesigaste fan-hörnan jag sett i hela mitt liv!

Började samla för ca en månad sedan. Sedan får man ha i åtanke att jag kommer att köpa mer prylar inom kort pga min studentekonomi.

stereo total:

Ont: har läst första boken. Tyckte att den var rätt bra. Men inte tillräckligt bra för att jag skulle orka gå till biblioteket och låna tvåan.

Jag håller på att läsa första boken (kompendiumet). Ska förmodligen inhandla andra kompendiumet när jag har läst ut första.


   
SvaraCitera

Rävpojken:

alla finns på internet men det är inget jag rekommenderar, typ 100 st.. fastnade och var inte i skolan på en vecka.

Fett! Får jag slut på serier (finns så många att läsa, hur ska jag hinna leva??) ska jag kolla in det.


   
SvaraCitera