Aviseringar
Rensa alla

The Zen Of Screaming!


Ämnesstartare

Tjo!

Känner att jag gör fel på nåt jäkla vänster nu när jag skriker. Har inte skrikit på 2 månader för jag har vart bortrest ._. så har typ glömt bort hur man gör. Jag ska spela live om nån månad och jag vill som inte att hela skiten brister ;_; Så jag behöver lära mih uppvärmingar och sånt grejs.
Vill gärna ha de 2 dvderna "The zen of screaming".Men jag hittar inte någon sida här i sverige man kan beställa ifrån. Thomann hade men en dvd kostar fan 500 kr D:
Jag hittar inte heller någon sida i usa och köpa den ifrån som skickar till sverige. Kollade på http://www.melissacross.com/vocal_training_products.php?
men där måste man bo i Usa för att kunna köpa. >.<
Så ja. Tips?[smile]


   
Citera

våga hata skrikmusik! våga hata skrikmusik! våga hata skrikmusik! våga hata skrikmusik!


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

http://www.cdwow.se/DVD/ZEN-OF-SCREAMING-Zen-of-Screaming/dp/11184​57#bc=37d3

guh tack 😀 men är det bara första? eller är det andra också? lr är det bara andra? xD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

våga hata skrikmusik! våga hata skrikmusik! våga hata skrikmusik! våga hata skrikmusik!

jupp jag hatar det. men Jag älskar det oxå. Det är så jävla grym musik. Öronorgasmer 😀


   
SvaraCitera

PrickiigStrumpa:

guh tack 😀 men är det bara första? eller är det andra också? lr är det bara andra? xD

Nä, det vet jag inte. Men du lär ju klara dig med en så länge tänkte jag [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

Men du lär ju klara dig med en så länge tänkte jag

haha aa kanske det. Men tror jag har mer nytta av 2an också .___.


   
SvaraCitera

PrickiigStrumpa:

haha aa kanske det. Men tror jag har mer nytta av 2an också .___.

Förlåt då, ska aldrig upprepas att itne hjälpa dig tillräckligt[cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

Förlåt då, ska aldrig upprepas att itne hjälpa dig tillräckligt

Nej nej inte så jag mena![surprised][sad]
Jag är jätte tacksam! det är jag! Men... jag vill ha båda iallafall D:
pff. nu fick jag dåligt samvete. så jag ska dränka mig i wow [n]


   
SvaraCitera