Aviseringar
Rensa alla

Theodor Jensen (Tough Love)


Ämnesstartare

Theodor Jensen ( Fd. basist i Broder Daniel & The Plan) har släppt sitt första soloalbum. Själv tycker jag den var mycket bra! Någon annan som hört den som håller med?


   
Citera
Ämnesetiketter

nej. men ska lyssna nu. återkommer kanske med svar


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera

lyssnat på 3 låtar nu typ. ja låter fint, dom är duktiga dom där pöjkarna. songbird va fin


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hästpojken:

songbird va fin

"Bapada" är också riktigt bra!


   
SvaraCitera

Gilbert släppte ju också en skiva nyligen... Nu har ju typ ALLA BD-relaterade utom Henrik släppt en skiva, och det är Henrik man vill ha. Han har ju fan suttit i typ 5 år nu och bara "meeen den kommer snaart ja lovar"... [sad]


   
SvaraCitera

McLuver:

[sad]

den som väntar på nått gott vettu käre mcluver [love]

börjar tro att vi får vänta hela livet dock


   
SvaraCitera

Är det verkligen hans första? Släppte han inte en när det bara var han kvar i The Plan?


   
SvaraCitera

Hellin:

Är det verkligen hans första? Släppte han inte en när det bara var han kvar i The Plan?

# 2004 – Embrace Me Beauty (med The Plan)
# 2006 – Walk for Gold (med The Plan)
# 2001 – Tough Love (som Theodor Jensen)

[smile]


   
SvaraCitera

hästpojken:

[smile]

kejrå [crazy]

för att vara ot: gillar songbird


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hästpojken:

# 2001 – Tough Love (som Theodor Jensen)

[tard]

Jag håller med om att det är trist att Henrik inte släppt sitt album än.
Undra om han jobbar på ett överhuvudtaget..


   
SvaraCitera

Gobbledigook:

Undra om han jobbar på ett överhuvudtaget..

jadu. fast i forever-dokumentären verkar han ju iallafall sugen på att göra musik i framtiden tycker jag....


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hästpojken:

jadu. fast i forever-dokumentären verkar han ju iallafall sugen på att göra musik i framtiden tycker jag....

Mjo, det verkar ju som att han vill ha kvar Broder Daniel om man tänker på vad han säger när de spelar biljard. Men det känns som att han borde ha släppt albumet för ett tag sedan nu.


   
SvaraCitera

Gobbledigook:

Mjo, det verkar ju som att han vill ha kvar Broder Daniel om man tänker på vad han säger när de spelar biljard. Men det känns som att han borde ha släppt albumet för ett tag sedan nu.

mjo, till sommaren 2010 vore väl fint [rolleyes]


   
SvaraCitera

Gobbledigook:

Mjo, det verkar ju som att han vill ha kvar Broder Daniel om man tänker på vad han säger när de spelar biljard. Men det känns som att han borde ha släppt albumet för ett tag sedan nu.

mjo, till sommaren 2010 vore väl fint [rolleyes]


   
SvaraCitera