Aviseringar
Rensa alla

THERE AND BACK AGAIN


Ämnesstartare

Jag som skulle upp dit idag men det blev inte av, missat tillfälle att träffa Tobbish, illa.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

Jag som skulle upp dit idag men det blev inte av, missat tillfälle att träffa Tobbish, illa.

Mycket illa! Du kunde fått hälsa på mig i mitt penthouse-rum! Holy crap, våning 16 av 16 är inte nådigt! Synd att det inte var badkar i rummet som jag hade hoppats bara... hade räknat med ett dopp! Nu ser det inte ut att bli något av det, om jag inte hittar någon som låter mig doppa i duschen då!

Dold text: Med andra ord extra synd att du inte kom hit... [wink]


   
SvaraCitera

Tobbish:

Åh! Socialt utbyte...!

[smile] Vad hade du tänkt göra på kvällen då [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tevepro:

[smile] Vad hade du tänkt göra på kvällen då [cool]

Jag vet inte, it remains to be seen! Ska träffa Shrimpy, sen vet jag inte vad hon lurar in mig på för tok! [chocked]


   
SvaraCitera

Tobbish:

Jag vet inte, it remains to be seen! Ska träffa Shrimpy, sen vet jag inte vad hon lurar in mig på för tok!

Henne skulle man vilja träffa. [bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Längtar till UM-awards 2013 så jag kan nominera denna som årets mest värdelösa tråd.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ganon:

Längtar till UM-awards 2013 så jag kan nominera denna som årets mest värdelösa tråd.

Händelsefyllt liv, minsann.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

Händelsefyllt liv, minsann.

Jajamän.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tevepro:

Henne skulle man vilja träffa. [bigcheers]

Slets mellan hopp, förtvivlar och lathet, men nästa kapitel förklarar vad som hände...!

Ganon:

Längtar till UM-awards 2013 så jag kan nominera denna som årets mest värdelösa tråd.

Yay! En nominering!

Kapitel 6: Hjärta och smärta

Till att börja med, jag kom av mig när mitt rum inte hade badkar. Jag hade tagit förgivet att det skulle finnas på de här rummen, men ICKE! Och jag äger inte någon vattentät mobil och kunde därför inte dokumentera besöket i duschen.

Hur som helst, planen att ta mig ut på stan och spana blev inte tillräckligt stark, inte jämfört med att sitta inne på det trygga hotellrummet och mysa åtminstone. Jag hörde av mig till Shrimpy och kollade läget, för att få skräckbeskede att hon sträckt sig och blivit mörbultad under innebandyspel. Såg livet passera i revy... nä, okej, det gjorde jag inte. Men såg kvällen återgå till det dödläge den förmodligen blivit om planen inte dykt upp. Det hela ställdes in...

...en stund! För en stund senare bestämde hon sig, mitt i prat om var jag skulle äta, att trotsa smärtan och komma och äta med mig. Resultatet blev Wagamama, ett japanskt ställe som låg äckligt nära hotellet (Läs: Samma byggnad, men runt ett hörn). Väl där åt och pratade vi och... drygt 2 timmar senare skiljdes våra vägar åt inför hennes återresa hem. Jag pös in på 7-Eleven och köpte bubbelvatten och begav mig sedan in på hotellet för att återgå till att se filmer jag redan sett (-Men in Black 3, som jag inte tittade speciellt noga på heller...).


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kapitel 7: Dagen efter kvällen innan

Sitter nu upp efter en natt i den mycket sköna sängen, med de gigantiska kuddarna (4st! Håhåjaja!). Har antagligen legat konstigt för min ena armbåge känns lite knepig, som att något ligger fel vid armbågen, en nerv eller... fan vet.

Planen nu är att ta en dusch och sedan bege mig ner till frukosten. Frukostbuffé är verkligen pricken över i med en hotellvistelse. Att bara bo... it doesn't quite do it.

Har gjort upp min resplan och den betyder att jag påbörjar hemresan 13:09, och är hemma strax innan 16:00. Det ger mig en dryg timme att härja runt efter utcheckning, förutsatt jag gör det klockan 12. Det troliga är dock att det blir tidigare, när jag är redo.

Hum, nu börjar det nog dra ihop sig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Känns denna resa meningsfull??


   
SvaraCitera

passaro:

meningsfull

Måste allt va fullt med mening jämt [cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

Känns denna resa meningsfull??

SJÄLVKLART! Hotellfrukost och middag med Shrimpy? Det hade jag lätt åkt till Sveg för (om frukosten varit lika bra, och Shrimpy bott där!).


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tobbish:

SJÄLVKLART! Hotellfrukost och middag med Shrimpy? Det hade jag lätt åkt till Sveg för (om frukosten varit lika bra, och Shrimpy bott där!).

Shrimpy, ja! Good ol' days, uh oh.

Miceparade:

Måste allt va fullt med mening jämt

Iofs, där sa du nåt. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

Shrimpy, ja! Good ol' days, uh oh.

Ja! Det var... 4,5 år sedan sist jag träffade henne nu. Men det är lustigt, för det känns som "igår" trots att mycket hänt sedan sist!


   
SvaraCitera