Aviseringar
Rensa alla

TheSpookyMan avstängd på grund av personangrepp! Varför?


Ämnesstartare

Nu har jag varit bortrest någon dryg vecka men innan jag lämnade Sverige fick jag upp ett script på skärmen som sa att jag var AVSTÄNGD o det gick inte att logga in längre. På scriptet stod det att jag var AVSTÄNGD på grund av personangrepp!?

Vill därför få reda på VEM jag har begått personangrepp mot? Mig veterligen har jag inte begått personangrepp mot någon!!!
Ett personangrepp är ju som namnet anger ett "angrepp mot en enskild specifik person". Den enda "person" jag angripit är "trollet, profeten o pedofilen" Muhammed. Men eftersom spöket o aset levde för 1.500 år sedan o nu med stor sannolikhet befinner sig i helvetet så förutsätter jag att det knappast är detta som åsyftas i avstängningen.

Att jag är en stark kritiker mot Koranen o Islam o rent allmänt hatar muslimer är ju knappast ett personangrepp. Ett personangrepp är som just namnet antyder... ett angrepp mot en specifik (levande) person. Företrädesvis en privatperson då det är allmänt accepterat med personangrepp mot bl a politiker o personer i allmännyttans tjänst!!!


   
Citera
Ämnesstartare

men borde väl stå i dina varningar?[cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ta detta med moderatorn som låste dig, hej hej


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Här tar du upp synpunkter på moderering.

Alternativt så kan du maila moden som gav dig varningen [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst


   
SvaraCitera