Aviseringar
Rensa alla

theync.com


Ämnesstartare

Vilka av er har varit inne på denna sida?? Seriöst är detta sant?? Helt jävla sjuka i huvet?? [surprised]


   
Citera

Hur lyckades du komma in där kan man undra[wink] Va sökte du igentligen på?[crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

JOQER:

Hur lyckades du komma in där kan man undra[wink] Va sökte du igentligen på?[crazy]

Haha theync.com nej men jag hade kollat på ett av forumen här på um "de vidrigaste ni har sett" eller ngt och sedan kom jag in på ngt flashbackforum och där hade ngn skrivit denna hemsida och så kollade jag av ren nyfikenhet och då, japp... :S 😀


   
SvaraCitera

erikarbast:

så kollade jag av ren nyfikenhet och då, japp... :S 😀

aja vi säger väll så[crazy][wink]

Sjuk sida iaf[shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

JOQER:

aja vi säger väll så[crazy][wink]

Sjuk sida iaf[shake]

haha ja! hur hade jag annars kommit in på sidan.. Det var ju inte av ren slump ja sökte "ync" på google eller ngt. Haha . Dold text: Det var jag som uppfann den!

Men seriöst har du varit inne där innan? alltså innan du såg det här


   
SvaraCitera

erikarbast:

Men seriöst har du varit inne där innan? alltså innan du såg det här

Nej det har jag inte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

erikarbast:

Vilka av er har varit inne på denna sida??

Vart ditskickad från flashback, dock var det inget "grovt" äckligt jag kollade på, har sett sånt förut och min mage klarar inte av det.

Visste vad det var för sida så jag valde att inte stanna, var bara nyfiken på hur det såg ut när folk vart ihjälbrända (innehöll inget blod, så det var lugnt). Och nej jag är inte psykiskt störd.


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera