Aviseringar
Rensa alla

Those fucking kärleksproblem


isola:

så otrohet existerar inte?

Sa jag aldrig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tamburinmannen:

komigenmichelle: Han har flickvän men fortfarande så gör han saker han inte borde.
komigenmichelle: Jag vet inte om han gör det med alla tjejer.
komigenmichelle: Det är problemet.
komigenmichelle: Han är den mest perfekta människa jag någonsin träffat
[tard]

Fyfan vad det där lät dumt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

komigenmichelle:

Fyfan vad det där lät dumt.

Well, we all make mistakes.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tamburinmannen:

Well, we all make mistakes.

True that.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Beliebes:

Lycka till! Är nyfiken på hur det går så du får gärna berätta 😉

blev framflyttat till den här helgen, men jag hör av mig 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

På vilket sätt är personen "perfekt" om han gör saker bakom ryggen på sin nuvarande flickvän? Vad får dig att tro att han kommer behandla dig eller någon annan annorlunda?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zapetta:

På vilket sätt är personen "perfekt" om han gör saker bakom ryggen på sin nuvarande flickvän?

Nej men det är precis det här. Jag vet ju att det han gör är så sjukt fel. Ändå så tycker jag om honom. Vet inte varför min hjärna gör så här mot mig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

komigenmichelle:

Nej men det är precis det här. Jag vet ju att det han gör är så sjukt fel. Ändå så tycker jag om honom. Vet inte varför min hjärna gör så här mot mig.

Kvinnor gillar män som beter sig som svin.
As simple as that.
Du borde dock hålla dig borta om han är upptagen, oavsett om han visar intresse eller inte. Säg att du inte vill göra något om han fortfarande är med sin flickvän.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zapetta:

Kvinnor gillar män som beter sig som svin.
As simple as that.
Du borde dock hålla dig borta om han är upptagen, oavsett om han visar intresse eller inte. Säg att du inte vill göra något om han fortfarande är med sin flickvän.

Det gäller ju dock inte bara kvinnor. Män drar sig ofta till dom mest falska tjejer. Han är inget svin. Han är en jättebra kille. Han skulle aldrig ha sex med någon annan än sin tjej. Det vet jag iallafall. Det är klart att man kan tycka att det räcker med att kyssa andra. Men jag vet inte, om inte kyssarna betyder något alls så är det bara som luft liksom. Men jag förstår vad du menar och jag skulle aldrig göra något dumt med honom. För jag vet hur hans tjej skulle känna!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Beliebes:

Lycka till! Är nyfiken på hur det går så du får gärna berätta 😉

Okej, nu har jag träffat honom. Vi tältade jag och han och två andra. Shiiiiiet säger jag bara.


   
SvaraCitera

komigenmichelle:

Okej, nu har jag träffat honom. Vi tältade jag och han och två andra. Shiiiiiet säger jag bara.

Låter najs [smile]


   
SvaraCitera

komigenmichelle:

Okej, nu har jag träffat honom. Vi tältade jag och han och två andra. Shiiiiiet säger jag bara.

Kinky.


   
SvaraCitera