Aviseringar
Rensa alla

thrash metal


Ämnesstartare

just precis. thrash metal. kanske redan finns en sån här tråd,
men då plötsligt, finns det en till.

finns det någon annan här som gillar & lyssnar till detta?
vilka band uppskattas i så fall?

själv gillar jag bla tidiga metallica, endel slayer, testament osv osv.


   
Citera

Klart det finns [y]
Jag gillar nog främst... en del av Testaments musik, Metallica (framförallt MoP, Metallica och Death Magnetic, mycket från de andra albumen är ganska kasst), Rust in Peace-albumet av Megadeth (stör mig en del på Daves röst dock).... eeh, sen är det massa andra band också [cute]


   
SvaraCitera

Finns mycket bra.

Sarcofago, Sepultura, Vectom, Cranium, Morbid Saint, Hypnosia för att nämna några bra band. Bay area går fetbort (med undantag för possessed).


   
SvaraCitera

Exhorder - som Pantera fast thrashigare.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mop, riktigt bra det!
megadeth är rätt sköna, men som sagt, jag stör mig också lite på daves röst ibland,,


   
SvaraCitera

massacre:

megadeth är rätt sköna, men som sagt, jag stör mig också lite på daves röst ibland,,

Precis. Jag har visserligen börjat vänja mig mer nu när jag har lyssnat på dem ett längre tag, men ibland blir det ändå att man blir tvungen att bara koncentrera sig på instrumenten för att klara av att lyssna genom vissa låtar x)


   
SvaraCitera

Dark Angel, Exhorder, Overkill, Megadeth, Agent Steel, Slayer och Sepultura är fina grejer


   
SvaraCitera

Ja typ Annihilator, Slayer, Kreator, Destruction, Testament, osv.


   
SvaraCitera

Wow en tjej som lyssnar på gammal hederlig trash metal. Väldigt sällsynt om jag får lov att säga. Bra band som jag tycker om inom denna härliga genre är Testament,Slayer,Morbid Saint,Tankard,Sadus, Äldre Metallica och så klart Sodom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

givetvis, thrash är skönt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Are you morbid:

Sarcofago, Sepultura, Vectom, Cranium, Morbid Saint, Hypnosia för att nämna några bra band. Bay area går fetbort (med undantag för possessed).

Åh, va klockren du är.

Thrash jag diggar mest är Sepultura när dom spelade thrash, Morbid Saint, Mutilator, Destruction, Exciter, Slayer, Pestilence, Merciless Death (inte amerikanska bögbandet, dom andra) osv osv osv. Listan kan göras lång.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag! Slayer är kungar!


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera