Aviseringar
Rensa alla

Tibia Auto?


Ämnesstartare

Tja, vet att många tycker Tibia är sämst, men nu är det så att jag kör det för tillfället, Tänkte ladda ner TibiaAuto men märkte att Google varnar för denna hemsida, och när man går in på hemsidan so kommer ännu en varning upp om att malware försöker attackera dig eller så om du går in på sidan.

What's up with that?


   
Citera
Ämnesstartare

betala 50kr för NG då? =)


   
SvaraCitera

Teal Crab:

betala 50kr för NG då? =)

Lyssna på snubben.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nej, jag känner inte att jag vill spendera pengar på det.

Men vad jag menar är, har TibiaAuto blivit skum eller är allt detta "Den här webbplatsen kan skada din dator". bara skitsnack som Google kommer med?


   
SvaraCitera
Tyrael

Ooo1ooO:

Nej, jag känner inte att jag vill spendera pengar på det.

Men vad jag menar är, har TibiaAuto blivit skum eller är allt detta "Den här webbplatsen kan skada din dator". bara skitsnack som Google kommer med?

Hur ska vi veta? Tror du att vi gått in där och försökt? Tror du att vi skall göra det ÅT dig?
Hur orkar du lägga tid på att fråga på ett forum ist för att testa dig fram? Duh..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tyrael:

Hur ska vi veta? Tror du att vi gått in där och försökt? Tror du att vi skall göra det ÅT dig?
Hur orkar du lägga tid på att fråga på ett forum ist för att testa dig fram? Duh..

1) Någon kanske nyligen har försökt gå in på hemsidan, någon kanske tycker om att spendera tid där, någon kanske har läst eller hört något om TibiaAuto och kanske vet varför.
2) Ja, kanske.
3) Ja om du vill.
4) Är galet paranoid så jag vill helst inte gå in på en hemsida som kanske infekterar min kära dator. Plus, att gå in på Ungdomar.se och skapa en ny tråd tar inte ens 2 minuter.
Duh.. [tard]


   
SvaraCitera
Tyrael

Ooo1ooO:

4) Är galet paranoid så jag vill helst inte gå in på en hemsida som kanske infekterar min kära dator. Plus, att gå in på Ungdomar.se och skapa en ny tråd tar inte ens 2 minuter.
Duh.. [tard]

1. Använd Mozilla Firefox.
2. Använd en software-brandvägg - ZoneAlarm funkar bra.
3. Använd Virus-skydd, t.ex McAfee.

Allt detta räcker för att du inte skall smittas, skanna innan du kör en .exe fil, så finns det INGEN risk att du får virus/fuckware.

Jag kan också garantera dig att ingen kommer ge dig ett effektivare svar i form av att någon gör det du ber åt dig [smile]


   
SvaraCitera

Orka fjantar som fuskar på tibia.


   
SvaraCitera

Sen när du blir hackad, kom hit och klaga då. Eftersom att jag vill säga "Vad var det jag sa?"


   
SvaraCitera
Tyrael

Ad Hominem:

Orka fjantar som fuskar på tibia.

Du har gjort det.


   
SvaraCitera

Tyrael:

Du har gjort det.

Nej?


   
SvaraCitera

Om någon har lust att köpa min tibia karaktär så säljer jag den förmodligen. 😉 Köp den istället för att fuska upp en skräpkaraktär.


   
SvaraCitera
Tyrael

Ad Hominem:

Nej?

Självklart har du det.


   
SvaraCitera

Tyrael:

Självklart har du det.

Varför skulle jag ha gjort det?


   
SvaraCitera

Jag har! :<


   
SvaraCitera