Aviseringar
Rensa alla

tiderna till Ungdomsmutagningern SUGER


Ämnesstartare

Någon som velat ringa en barnmorska någon gång? Jag har tänkt att jag ska ringa dit och fråga saker flera gånger men telefontiderna är alltid på de tider man är i skolan och då vill man kanske inte prata om sånt ! Förstår inte varför de inte har en längre telefontid :s

besökstiderna är också få och det är oftast fullt på de öppna huset någon mer som tycker detta är störande?! [tard]


   
Citera

aaa upplevt det där med telefontiderna iaf, du får väll låsa in dig på en toalett och viska?

öppna husen brukar väll inte vara så fulla? kom 20 min tidigare


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hahah visst kan jag låsa in mig på toan men det känns så jävla dumt ungdomsomtagningen ska ju finnas där så att man vågar prata öppet om sina problem [rolleyes]

det är säkert olika från ställe till ställe men 20 min innan kan nog vara bra att komma!


   
SvaraCitera

Lici:

hahah visst kan jag låsa in mig på toan men det känns så jävla dumt ungdomsomtagningen ska ju finnas där så att man vågar prata öppet om sina problem

eee. ja. men du ville ju inte prata öppet om det i skolan [crazy]


   
SvaraCitera

Du kan ju alltid boka tid och sen ta ledigt från skolan.


   
SvaraCitera

tycker det är värre när vårdcentralen har usla tider, fler som behöver ringa dit.


   
SvaraCitera

Är ju normala arbetstider, bara.


   
SvaraCitera

Capture:

Är ju normala arbetstider, bara.

som inte råkar passa "kunderna" särskilt bra.


   
SvaraCitera
Kimpas

Jag ringde till dom 5 min efter telefontiderna hade stängt... signalerna gick fram ända till dom kopplade in telefonsvararen istället för att svara... -.-

Nej men seriöst? Vem har tid att ringa mellan 10 och 12 på vardagar? [surprised] Jag sitter då i skolan och har inte tid att ringa till dom...


   
SvaraCitera