Aviseringar
Rensa alla

Tidernas bästa orgasm!?


Ämnesstartare

Finns det nån mer än jag som har upplevt en orgasm som slår alla andra, en man kommer komma ihåg som speciell? Hur gick det till? Eller om ni inte kommer att tänka på nån särskild händelse, hur brukar ni allmänt få era skönaste orgasmer?

Jag föregår med gott exempel:

I mitt fall var det för nån vecka sedan då min flickvän gav mig en skönare stund än nånsin tidigare. Efter en gemensam dusch gick hon ner på knä framför mig och tog mig i sin mun. Efter en stund flyttade vi in i sovrummet där jag satte mig på kanten av sängen och hon satte sig på knä nedanför och fortsatte. Hon drog verkligen ut på det och precis innan jag skulle komma gjorde hon oändligt långsamt och fortsatte med detta tills dess tidernas längsta klimax var över. Jag har aldrig stönat så högt och hade inte en chans att hålla tillbaka!

Alltså: långsamt, utdraget oralsex där stimuleringen fortsatte genom hela orgasmen var nyckeln till min skönaste stund. Dock har det aldrig blivit lika skönt förr eller senare av samma sak!

Nu till era berättelser! [smile]


   
Citera
Ämnesetiketter

Upplever tyvärr inte njutning. [n]


   
SvaraCitera

haha om alla texter ska ha samma standard som första inlägget så måste nog tråden flyttas till "sexnoveller" 😀 Jag gillart! *bevaka*

(IRL:snusk är bästa snusket)


   
SvaraCitera

Finns en jag kommer ihåg lite speciellt sådär, även om det inte var sådär super skönt. Eller, det var väldigt skönt. Men efter orgasmen så glömmer jag liksom av den eller vad man ska säga, det känns som att den aldrig var speciell eller skön. När jag får något jag vill ha betyder det inte lika mycket längre.

Det var genom onani i alla fall, låg och tänkte på när jag och mitt ex hade sex för andra gången. Började skaka och kom hur mycket som helst då, förlorade medvetandet lite lätt och så.
Men som sagt, efteråt var det enda jag kände att det var bortkastad tid.
Detsamma gäller sex.
Det är lite tråkigt. Och det är det som har fått mig att mer eller mindre tröttna på sex och onani. Det är bara värt det för stunden, och det betyder ingenting när det är över.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

standby:

haha om alla texter ska ha samma standard som första inlägget så måste nog tråden flyttas till "sexnoveller" 😀 Jag gillart! *bevaka*

Hmm, ja jag kanske har en tendens att ryckas med lite [wink] Ber om ursäkt för det!


   
SvaraCitera

En manlig orgasm är aldrig bra, bara mer eller mindre värdelös.


   
SvaraCitera

nej.


   
SvaraCitera

Majkiie:

Det är lite tråkigt. Och det är det som har fått mig att mer eller mindre tröttna på sex och onani. Det är bara värt det för stunden, och det betyder ingenting när det är över.

Känner inte samma sak, jag e nöjd dagen efter också, iaf efter ett hyfsat ligg.


   
SvaraCitera

Greger_EFG:

Känner inte samma sak, jag e nöjd dagen efter också, iaf efter ett hyfsat ligg.

Ok. Fast det kan ju ha att göra med att jag inte ser sex som något speciellt. Isåfall gillar jag att äta eller träna mer, eftersom att det gör mig nöjd flera timmar efteråt.

Fy fan:

En manlig orgasm är aldrig bra, bara mer eller mindre värdelös.


   
SvaraCitera

Majkiie:

Ok. Fast det kan ju ha att göra med att jag inte ser sex som något speciellt. Isåfall gillar jag att äta eller träna mer, eftersom att det gör mig nöjd flera timmar efteråt.

Naaw, jag mår bra av endorfin-kicken, precis som med din träning.


   
SvaraCitera

Greger_EFG:

Naaw, jag mår bra av endorfin-kicken, precis som med din träning.

Fint det 🙂
Är du skön på msn btw?


   
SvaraCitera

Majkiie:

Fint det 🙂
Är du skön på msn btw?

Jag e rätt skön, langa ett PM, så kan du få min MSN genom det. Du verkar rätt driven så du e nog nice o snacka med.

Majkiie:

Fint det 🙂

Jaa, asså jag gillar att träna, jobba o knulla i princip. Att tjäna pengar, lyfta skrot/springa och dänga ger alla bra rätt omedelbara kickar, sånt man behöver några ggr i veckan 🙂


   
SvaraCitera

Greger_EFG:

Att tjäna pengar, lyfta skrot/springa och dänga ger alla bra rätt omedelbara kickar, sånt man behöver några ggr i veckan 🙂

[y]
Du kör ganska många ONS och har kks och så va? Tröttnar du aldrig och känner att du vill ta det lugnt och ha ett seriöst förhållande med någon du gillar lite extra? 🙂
Fast du kanske värdesätter sex mer än kärlek [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Majkiie:

det betyder ingenting när det är över.

Gäller inte sex i förhållande skulle jag säga..


   
SvaraCitera

Bjärgo:

Gäller inte sex i förhållande skulle jag säga..

Det har du rätt i. Väldigt rätt i också. Var så länge sen jag hade en flickvän.. men nu när du säger det så.


   
SvaraCitera