Aviseringar
Rensa alla

Tidernas MYT att killar skulle vara kåtare än tjejer...


Hell_man:

du ska bara veta hur sjuk jag är

I'm scared now! Näe men killar blir ofta chockerade då dom sitter i ett stort tjejgäng med lätt berusade tjejer - vi är betydligt mycket mer sexfixerade än många killar!


   
SvaraCitera

Shnyps:

Det kommer även bli betydligt vanligare med tjejer som aktivt och initiativrikt söker/raggar kk's och ons's.

Palla slampor.


   
SvaraCitera

Leverpastejmedgurka:

vi är betydligt mycket mer sexfixerade än många killar!

Näh.


   
SvaraCitera

[party]


   
SvaraCitera
Shnyps
Ämnesstartare

Miramithe:

... ja du som att det har varit svårt att få tag på tjejer som bara vill ha sex och inga känslor inblandade? neee

Försök att se längre än din trubbiga näsa.

Hell_man:

Och detta baserar du på

Erfarenhet.

Leverpastejmedgurka:

Håller med! Kåthet är verkligen inte könsbaserat[no-no]! Tjejer "tillåts" liksom inte att leva ut sin sexualitet lika mycket. Men nu jaevlar!!!

Mmm...

sylar:

Det sitter i våran natur att vi tänker på sex mycket mer än tjejer. Detta är skillnaden mellan utvecklingen på hjärnan på killarna och tjejerna under puberteten.

Du har gått på myten, förmodligen redan från barnsben (du kanske har barnsben nu tom..?).

Janbananberg:

kåtheten varierar från person till person, inte mellan könen

Japp.

addictive:

visst det kanske varierar från person till person... men jag tror ändå att killar är kåtare överlag. det ligger i deras natur 🙂

Säger man något tillräckligt ofta så blir det till slut sant...

Harpyja:

Jag är singel och fri men likt förbannat sitter jag hemma och låter spindelnätet växa.

Tänk vad många singelkillar du skulle kunna göra lycklig - genom att ragga upp en och en och ägna en halvtimme åt hämningslös sex...

majkie2:

Jag tror stenhårt på att män är kåtare.

Most guys do...

Hell_man:

Jag är nästan övertygad om att killar generellt sett är kåtare än tjejer

Se ovan.

Leverpastejmedgurka:

Ni skulle bara veta[surprised], våra seder tyglar oss, men bara för att vi inte går till handling betyder inte att vi inte har lusten till det!

En kåt brud som vet vad hon talar om.

Leverpastejmedgurka:

I'm scared now! Näe men killar blir ofta chockerade då dom sitter i ett stort tjejgäng med lätt berusade tjejer - vi är betydligt mycket mer sexfixerade än många killar!

De flesta killar får aldrig uppleva något dylkt irl...

Mumble:

Palla slampor.

En åsikt som bidrar till mytens existens...


   
SvaraCitera

Shnyps:

Ser en tydlig tendens att heterosexuella manliga prostituerade kommer öka lavinartat i framtiden som en följd av den sexuella frigjordheten.

Shnyps:

Killar, vi har en ljus framtid att se fram emot!

Om de två påståendena hänger ihop så måste jag påstå att det inte är något ljust med att vara manlig prostituerad, en bekant till mig är det, och det klientel han har är mestadels feta klimakteriekärringar. Människor som ser bra ut är inte med prostituerade oavsett hur frigjorda de är.

För övrigt så är din avatar inaktuell http://ungdomar.se/user_info.php?user_id=1


   
SvaraCitera
Shnyps
Ämnesstartare

Ad_Hoc:

Om de två påståendena hänger ihop så måste jag påstå att det inte är något ljust med att vara manlig prostituerad, en bekant till mig är det, och det klientel han har är mestadels feta klimakteriekärringar. Människor som ser bra ut är inte med prostituerade oavsett hur frigjorda de är.

De både hänger ihop och hänger inte ihop.
Förövrigt så lär det bli allt fler snygga tjejer/kvinnor som kommer köpa sex om det är på väg mot total jämställdhet... vilket det ju är.

Ad_Hoc:

För övrigt så är din avatar inaktuell http://ungdomar.se/user_info.php?user_id=1

Vad har Tomas med saken att göra?


   
SvaraCitera

Shnyps:

Förövrigt så lär det bli allt fler snygga tjejer/kvinnor som kommer köpa sex om det är på väg mot total jämställdhet... vilket det ju är.

Varför betala för något de kan få gratis, av troligtvis mycket fräschare män?

Shnyps:

Vad har Tomas med saken att göra?

Vad har Thomas inte med saken att göra?


   
SvaraCitera

Shnyps:

det är en fet myt och förbannad lögn att killar/män skulle generellt sett vara kåtare än tjejer/kvinnor.

nej är ju bara så att dom flesta tjejer är
"kåt? nej, inte jag! usch! [no-no] ... [blush]"


   
SvaraCitera
Hando

Grejern i sig är ju att det är mer accepterat att killar får visa att de är kåta, medans tjejer inte får [no-no]


   
SvaraCitera

Håller helt med, det är nämligen att killar pratar mer om det öppet, och därför anses då dem vara mkt "kåtare" än tjejer, när tjejer istället håller det inom sig.. Man kan dra paralellen att förr i tiden så var det väldigt un lady like att prata om just sex, medan det var mer expected av en man att göra det.


   
SvaraCitera

Shnyps:

En åsikt som bidrar till mytens existens...

/Care


   
SvaraCitera

Leverpastejmedgurka:

I'm scared now!

haha xD


   
SvaraCitera
Shnyps
Ämnesstartare

Ad_Hoc:

Varför betala för något de kan få gratis, av troligtvis mycket fräschare män?

Tidsbrist, maktbegär, inget strul med efterhängsna nerkärade älskare osv etc mm.

Ad_Hoc:

Vad har Thomas inte med saken att göra?

Varför ska jag svara på det?


   
SvaraCitera
Shnyps
Ämnesstartare

Mumble:

/Care

Uppenbarligen så gör du det.


   
SvaraCitera