Aviseringar
Rensa alla

Tidig sexualitet


Ämnesstartare

Hej svej~

Ännu en "är jag normal?"-topic [smile]

Jag tänker tillbaka på min barndom, och har minnen av att ha haft "låtsassex" (typ juck och smek) på dagis och förskolan. Hade sex med tjejer i låg- och mellanstadiet. De var säkert bara nyfikna, jag var seriös med det.. Hade sexdrömmar från att jag var 9-10, dagdrömde om sex, längtade efter det. Har alltid varit en kåtbock det vill säga. [rolleyes]

Det känns dock inte som att det är normen.. När började ni intressera er för sex? Någon som känner igen sig alls?


   
Citera
Ämnesstartare

Skulle barn sakna sexualitet eller varför skulle detta vara onormalt? Barn provar, de vet inte riktigt varför de gör som de gör men de provar och tycker kanske att det är roligt, mysigt eller skönt.


   
SvaraCitera
Bell
 Bell

Hade du sex på riktigt i låg- och mellanstadet? [shake]
Men annars är det nog rätt normalt. Alla barn tar på sig själva eller på varandra, alla som förnekar att de gjort det ljuger eller har sämst minne [y] Det ska börjas i tid! Nä. Men..vi är ju födda med sexualitet så det är ju inte så konstigt. Fast.. själv längtade jag nog inte efter det som du beskriver det, men man var nyfiken, såklart.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

På samma sätt som att valpar (och djurungar av andra djurslag) provar att jucka utan att veta varför. För nej det handlar inte om dominans när det gäller valpar, folk som tror det har sett för mycket på Ceasar Milan och annan bullshit. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gnugga gossedjur mot fittan redan vid treårsåldern berättade mamma förra veckan


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

paleshelter:

När började ni intressera er för sex?

paleshelter:

"låtsassex" (typ juck och smek) på dagis och förskolan.

Man kan väl säga då med tanke på att man gjorde så med en tjej [blush] tills dagisfröken kom på oss efter att ngn idiot svallrat 😀


   
SvaraCitera
Bell
 Bell

Imoon:

jag vidrörde den icke med läpparna!

sa Imoon, 5 år, förtvivlat när mamma frågade om hon tagit på Olles pillesnopp på dagis.


   
SvaraCitera
Bell
 Bell

Alla har haft sex med kuddar eller gosedjur. Blir mest frustrerad av denna tråd. Klart alla gjort det? [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

detberorpå:

gnugga gossedjur mot fittan redan vid treårsåldern berättade mamma förra veckan

haha jag med, fast me kuddar.

[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag hoppades att få massa "men vadåå det är asvanligt", så tack! [cute] bara att jag läst massa som tycker att ungar så tiiidiga och mogna när de vill ha sex i 12-13års-åldern. Då känner man ju sig som ett freak..

Men tja, jag var rätt så gay från 5 år tills jag var 13 kanske, gillade bara tjejer och ville ha dem. Var kändiskär i Cameron Diaz när andra brudar ville ha Nick från BSB.

Nu för tiden är jag mer into killar, eftersom jag är mer "förhållandeinriktad" och är väl på en romantisk nivå straight.. men sexuellt bi, om man kan säga så. Aja, nog om det..


   
SvaraCitera

Det låter som jag det, höhö


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bell:

Hade du sex på riktigt i låg- och mellanstadet? [shake]

Alltså, det var ju inte direkt penetrering så mycket, men fullfjädrad lesbosex. I ettan fanns det en tjej i min skola som jag låg med ibland, fast jag var kär i hennes brorsa.
Och senare i fyran låg jag med en annan tjej i en annan skola. Kommer inte ihåg hur vi kom fram till att vi båda ville, men men.. Det blev typ varje gång hon var hemma hos mig eller jag var hos henne. Vet inte om hon faktiskt gillade tjejer eller om hon bara var nyfiken. Vi pratade inte så mycket om känslor, bara vad som kändes skönt typ. Nu är hon förlovad och skulle säkert förneka det om jag frågade [smile]


   
SvaraCitera

paleshelter:

Nu för tiden är jag mer into killar, eftersom jag är mer "förhållandeinriktad"

paleshelter:

eftersom

Va? [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Cacaoxo:

haha jag med, fast me kuddar.

haha [y] 😀


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bell:

sa Imoon, 5 år, förtvivlat när mamma frågade om hon tagit på Olles pillesnopp på dagis.

HAHAHHAHA<3


   
SvaraCitera