Aviseringar
Rensa alla

Tidig utlösning


Ämnesstartare

Hej
Jag och min flickvän har varigt tillsammans i 5 månader nu.
Vi har sex kanske någon gång under veckan. Jag runkar mins 4 gånger under en vecka. Mitt problem är att jag får tidig utlösning, jag är 15 år. Jag har utvecklats snabbare än andra i min ålder enligt docktorn. Jag har fått min skägget, hår på pungen för länge sedan och är ganska kraftigt byggd. 1.92 cm lång och väger 80kg. Nu undrar jag, VARFÖR har jag så tidig utlösning, jag har frågat polarna om de har samma problem och de säger att de inte har det. Min tjej börjar bli irriterad att jag kommer så fort (tror jag). De är typ

-åååh har du fått in den
-öööh jag tror jag kom ..

Ni fattar tror jag, jag har läst lite om något som kallat fördröjningsmedel och typ någon teknik att när man känner att man kommer då ska man typ vänta 30 sekunder sen börja igen ..

Vad kan jag göra?, hur kan jag få stopp på detta elände? Jag vill inte höra något "vänta, det kommer bli bättre snart. Du är för ung bla bla bla skit"

HMV Förvirrad pojkvän


   
Citera
Ämnesstartare

Du är inte från sverige va? Är du det så är du jäääääääävligt dålig på grammatik


   
SvaraCitera

Träna, träna, träna..
Sen kan du väl köpa nån kondom med ett medel i sig som gör att ollonet blir mindre känsligt, vilket gör att du kan hålla på bra mycket längre.


   
SvaraCitera

jaag_91_:

Du är inte från sverige va?

roxzoren:

jag är 15 år

borde förklara det mesta

roxzoren:

Förvirrad

o sen till TS (trådskaparen) , jag har bara lust att skratta åt detta [bigsmile]


   
SvaraCitera

roxzoren:

Jag vill inte höra något "vänta, det kommer bli bättre snart. Du är för ung bla bla bla skit"

nehe, men det är ju antagligen så det är


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sluta klaga på mitt språk, kom från USA 3 år sen xD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

LightInDarkness:

borde förklara det mesta

när jag va 15 kunna jag fan skriva [mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Thats it:

Träna, träna, träna..
Sen kan du väl köpa nån kondom med ett medel i sig som gör att ollonet blir mindre känsligt, vilket gör att du kan hålla på bra mycket längre.

Tack, vart kan man få tag på de? då menar jag någon butik .. Tack


   
SvaraCitera

roxzoren:

Tack, vart kan man få tag på de? då menar jag någon butik .. Tack

http://www.kondomkungen.se/wpt/view/durex/performa-23137/
eller
http://www.kondomkungen.se/wpt/view/pasante/delay-41027/
Kolla runt lite där, finns väl ett par stycken till antar jag...


   
SvaraCitera

roxzoren:

Ni fattar tror jag, jag har läst lite om något som kallat fördröjningsmedel och typ någon teknik att när man känner att man kommer då ska man typ vänta 30 sekunder sen börja igen ..

Har haft det motsatta problemet, dvs att man inte kommer alls så jag är inte så insatt, men vad jag har sett så säljer många sexshoppar på internet såna fördröjningsmedel ja. Kan vara värt att testa.

jaag_91_:

när jag va 15 kunna jag fan skriva

[rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

EVIL_GENIUS_IS_BACK:

[rolleyes]

skillnad på gramatiska fel och fel man gör för att speeda skriften.

EVIL_GENIUS_IS_BACK:

kunna

heter det inte heller


   
SvaraCitera

jaag_91_:

när jag va 15 kunna jag fan skriva

du kan ju fan inte skriva nu iaf...


   
SvaraCitera

jaag_91_:

Är du det så är du jäääääääävligt dålig på grammatik

Tycker inte hans grammatik var så dålig. Och om du inte kan läsa vad han hade att säga pga några små enstaka fel så är det snarare dig det är fel på och inte han.


   
SvaraCitera

jaag_91_:

skillnad på gramatiska fel och fel man gör för att speeda skriften.

...och att "speeda skriften" är ju något som Svenska Akademin självklart har överseende med också[zzz]

jaag_91_:

heter det inte heller

Jag har druckit 5 öl. Men bra jobbat.


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera