Aviseringar
Rensa alla

Tidigare liv?


Smilen
Ämnesstartare

Jag kollar på TV4 Fakta just nu och det är en som minns vem han var under Titanics tid. Det är otroligt, han målade massa Titanic och det är som om han visste felet det var på Titanic.

Har ni haft ett tidigare liv? Märker ni av någonting likt detta?
Jag kan inte tänka så alls. Det måste vara fantasi på något sett.


   
Citera

och du tror på det där? man kan måla och ha rätt om titanic utan att bryta mot naturlagar.


   
SvaraCitera
Smilen
Ämnesstartare

Schism:
och du tror på det där? man kan måla och ha rätt om titanic utan att bryta mot naturlagar.

Men settet han kom ihåg vem hans tidigare liv var är seriöst. TV4 Fakta brukar bara sända seriösa program.


   
SvaraCitera
Smilen
Ämnesstartare

Schism:
och du tror på det där? man kan måla och ha rätt om titanic utan att bryta mot naturlagar.

Han förklarar så djupt att man skulle kunna tro att det var på riktigt, jag blev chockad.


   
SvaraCitera
Smilen
Ämnesstartare

Tycker bara det var spännande, även om det kanske bara är påhitt.


   
SvaraCitera
reben

jag trodde d när jag va typ 8 xD


   
SvaraCitera
Cobrak

Schism:
och du tror på det där? man kan måla och ha rätt om titanic utan att bryta mot naturlagar.

Ingenting tyder på att det inte kunnat vara sant.


   
SvaraCitera
Cobrak

Smilen:
Jag kollar på TV4 Fakta

Vad heter programmet?


   
SvaraCitera
Smilen
Ämnesstartare

Cobrak:

Vad heter programmet?

Såg inte vad programmet hette, men det var väldigt intressant och inspirerande. Jag kan tänka mig att jag har varit med på Titanic själv.


   
SvaraCitera

Cobrak:

Ingenting tyder på att det inte kunnat vara sant.

inte? människor kan uppleva vad fan som helst genom droger och psykiska rubbningar. skippa önsketänkandet.


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera

för att svara på frågan så spelade jag hockey i brynäs '74-'78. producerade inte särskilt många poäng och blev snabbt bortglömd.


   
SvaraCitera

Cobrak:

Vad heter programmet?

Mitt Barns Tidigare Liv


   
SvaraCitera
Cobrak

Schism:

inte? människor kan uppleva vad fan som helst genom droger och psykiska rubbningar. skippa önsketänkandet.

Det är möjligt det med.


   
SvaraCitera
Cobrak

   
SvaraCitera