Aviseringar
Rensa alla

Tighta byxor tjock


Ämnesstartare

Handlade byxor igår i butiken hittade ett par snygga visade hon i butiken och hon sa till mig:
tjocka personer ska aldrig ha tighta byxor. Jävla sat kärring tänkte jag och tog dom endå. Jag vet att jag väger dom där kilona för mycket och att jag har chips tuttar men ser det så fel ut? Vad tycker ni?

image_0.jpg


   
Citera
Ämnesetiketter

Skit i henne, alla har rätt att bära ett par rejält tight jeans!

Jag själv har dock slutat med det pga bekvämlighetsskälRodnar


   
SvaraCitera
Nova99

Asså nja tycker du kan ha dom fast det skulle ju vart snyggare om du gick ner lite i vikt 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Titta jeans är inte snyggt på någon.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vafan kallar hon dig tjock för??? tycker att byxorna passar bra på dig och du ska inte ta åt dig av vad andra kommenterar om din kropp. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nova99:
Asså nja tycker du kan ha dom fast det skulle ju vart snyggare om du gick ner lite i vikt 

vadå, måste man gå ner i vikt för att kunna ha på sig tajta byxor enligt dig??? sak personer med mindre kroppsbyggnad då behöva gå upp i vikt för att ha pösiga byxor??? spelar väll ingen roll om man har lite hull på kroppen när man har tajta byxor, eller??Trött


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nova99:
Asså nja tycker du kan ha dom fast det skulle ju vart snyggare om du gick ner lite i vikt 

tyst va


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vevez:

vadå, måste man gå ner i vikt för att kunna ha på sig tajta byxor enligt dig??? sak personer med mindre kroppsbyggnad då behöva gå upp i vikt för att ha pösiga byxor??? spelar väll ingen roll om man har lite hull på kroppen när man har tajta byxor, eller??Trött

han frågade efter vad som folk tycker är snyggt. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vart påtagligt grinig av det hon sa, visst jag fråga efter en åsikt men man säger inte till någon att man är tjock utan kan säga att det inte passa. Tyckte själv det är snyggt och svart är slimmat oftast. Tack för alla kommentarer.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Visst behöver jag gå ner i vikt, men eftersom jag också har fibromyalgi blir det hela lite mer komplext att gå ner i vikt. Men vill kunna klä mig snyggt endå och inte gå i lösa kläder. Men hennes kommentar sänkte mitt självförtroende lite.


   
SvaraCitera
NEMI
 NEMI

fuck that... 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NEMI:
fuck that... 

Vilket då


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

timpeltt:

Vilket då

Både byxorna och kärringens kommentar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men vad fan, du är fin. Svart är nog "slimaste" färgen med eftersom att den inte visar skuggor. 

 Jag känner väl snarare att man inte ska satsa på stora kläder, då ser man väl större ut bara? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sanguinem:
Men vad fan, du är fin. Svart är nog "slimaste" färgen med eftersom att den inte visar skuggor. 

 Jag känner väl snarare att man inte ska satsa på stora kläder, då ser man väl större ut bara? 

Är väl lite min tanke med, tack 


   
SvaraCitera