Aviseringar
Rensa alla

tiips på bloggnamn ?


Ämnesstartare

Hej allihopa. [crazy]
Funderar nu på att starta en ny blogg. Har haft en blogg innan som hette sup3rman men bloggen bara la av ... [sad]

Eftersom jag gillar att fotografera & redigera bilder så kommer förmodligen bloggen handla om de men också mvad som händer i dagarna 🙂

Så hur som helst. Någon som har ett namnförslag till en tjej som är 15 år & har egen blogg ? [wink]

Jätte tacksam för ALLA förslag. Behöver all hjälp jag kan få då jag just nu har hjärnsläpp

Just det en fråga till, vad rekomenderar ni för bloggverktyg som tex: finest, blogg.se, blogspot osv? Har innan haft bloggplatsen.se men det är ju alltid kul att förnya sig.

Är som sagt tacksam för alla förslag som jag kan få! Hej så länge! [bigsmile]


   
Citera

fuckyouhard.blogg.se


   
SvaraCitera

fuckyourselfhard kanske det ska stå
whatever.blogg.se


   
SvaraCitera

jagarlikatrakigsomallaandrabloggare.blogg.se


   
SvaraCitera

skittristafjortisfoton.blogg.se


   
SvaraCitera

jagarintetillrackligtkreativattkommapaettbrabloggnamnellerstartaenorginellbloggsomfol​kvilllasa.blogg.se


   
SvaraCitera

Lilla Lady:

jagarintetillrackligtkreativattkommapaettbrabloggnamnellerstartaenorginellblogg​somfol​kvilllasa.blogg.se

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HejBesökInteMinBloggFörDenÄrPrecisLikaTråkigSomAllaAndraBloggarFastTråkigare.blogg.se


   
SvaraCitera

tycker att lite av grejen med bloggar är att dom ska vara personliga.Är du inte tillräckligt kreativ för att komma på ett bloggnamn kanske du ska... vänta med att starta bloggen eller? [tard]


   
SvaraCitera

ettbloggnamnsomarmerorginelltanmittgamlavilketvarsup3rmanmenmedprecislikatrakigtinneh​all.blogg.se


   
SvaraCitera

om du inte ens kan komma på ett bra namn kanske du inte riktigt är ämnad skapa texter


   
SvaraCitera

Lilla Lady:

jagarintetillrackligtkreativattkommapaettbrabloggnamnellerstartaenorginellblogg​somfol​kvilllasa.blogg.se

macrobilderpådaggbladochminoutfitbilderinnehållandeuggsochoddmolly.blogg.se


   
SvaraCitera

Les voleurs:

macrobilderpådaggbladochminoutfitbilderinnehållandeuggsochoddmolly.blogg.se


[love]

rubrikerdarjagciterarkarlekscitatochlattextersomjagtyckerverkardjupamedenpassadebild​somentjejsomdoljersitthuvudmedharet ochtittarner.blogg.se


   
SvaraCitera

Slumpartad:

skittristafjortisfoton.blogg.se

[love]

jagredigerarbildertillsvartvitt.blogg.se


   
SvaraCitera

HAHAHA fuck you allihopa, trodde jag var speciell och tänkte skriva värsta långa förslaget, så scrollar jag ner och ser alla era cp-förslag [mad][mad][mad][mad][mad]

mitt hade ändå varit bäst


   
SvaraCitera