Aviseringar
Rensa alla

Till Åkesson


Ämnesstartare

"Jag hoppas att dina barn blir fula"

önskade jag när jag såg ett stjärnfall


   
Citera

Tumme upp


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Man får inte säga vad man önskar sig vid stjärnfall ju, då går önskningen inte i uppfyllelse.. Ledsen


   
SvaraCitera

S3ON: Man får inte säga vad man önskar sig vid stjärnfall ju, då går önskningen inte i uppfyllelse..

Hon sa det ju inte, hon skrev det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:
Man får inte säga vad man önskar sig vid stjärnfall ju, då går önskningen inte i uppfyllelse.. Ledsen

attans rabarber + ananaser
hoppas gud ej läste d1a tråd


   
SvaraCitera

Sök hjälp ts varför vill du att oshydiga barn illa .


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

finns d stjärnfall på riktigt?


   
SvaraCitera

ennie: finns d stjärnfall på riktigt?

Egentligen är det ju inte stjärnfall, det är asteroider som åker genom atmosfären och bränns upp. Dock kallas det stjärnfall pga fuck if I know.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

LiberalWarrioe:
Sök hjälp ts varför vill du att oshydiga barn illa .

vet inte ska nog ansöka om t ex kbt

ennie:

finns d stjärnfall på riktigt?

aaa


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Monokromt:

Hon sa det ju inte, hon skrev det.

Berätta då* Rodnar

absentthinking: attans rabarber + ananaser
hoppas gud ej läste d1a tråd

Mmm hoppas! 


   
SvaraCitera
reben

önskade mig evig lycka för 2v sen när jag såg 1 men ja, de e ju bara jag.......................


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Monokromt:

Egentligen är det ju inte stjärnfall, det är asteroider som åker genom atmosfären ocharrow-10x10.png bränns upp. Dock kallas det stjärnfall pga fuck if I know.

Meteorsvärmar/Meteoriter menar du väl ,asteroider brukar klara nerfärden beroende på densitet och hårdhet ^^ 


   
SvaraCitera

Varför? För att du ska kunna unnas lite glädje åt andras missnöje? ;P

Åkesson är inte så jädrans dum egentligen. Bara resten av alla inkompetenta och opålästa människor som tror att det är ett främlingsfientligt och rasistiskt parti. 

Själv önskar jag mig saker som unnar mig själv, så jag kan unna mig lite glädje för min egen skull, brukar bli bättre så 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:
Man får inte säga vad man önskar sig vid stjärnfall ju, då går önskningen inte i uppfyllelse.. Ledsen

Den sk ju inte gå i uppfyllelse. Är du kommunist eller?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

citybird:
Varför? För att du ska kunna unnas lite glädje åt andras missnöje? ;P

Åkesson är inte så jädrans dum egentligen. Bara resten av alla inkompetenta och opålästa människor som tror att det är ett främlingsfientligt och rasistiskt parti. 

Själv önskar jag mig saker som unnar mig själv, så jag kan unna mig lite glädje för min egen skull, brukar bli bättre så 🙂

ÄNTLIGEN en som förstår! 


   
SvaraCitera