Aviseringar
Rensa alla

Till alla efterblivna människor där ute...


Ämnesstartare

Hästar finns. De är inte en frukt, de gnäggar och galopperar och man sadlar dem alltid innan man rider om man inte vill rida barbacka. De finns...och de är inte nån frukt. Det är bara systemet som försöker hjärntvätta er...


   
Citera
Ämnesstartare

"hrhr"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knegaren:

galopperar

Det är roligt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

har du bevis?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

varför ska man sadla en frukt?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints:

varför ska man sadla en frukt?

Det är SYSTEMET som vill få dig att tro att det är en frukt! Du måste stå emot deras tänk vi kan inte låta systemet vinna!!

nubbie:

Det är roligt.

Det är tråkigt.

Fingerprints:

har du bevis?

Jag har sett flera! Jag red en när jag var liten och jag bor på landet så jag vet och jag spelar på hästar och det är bottenlinjen!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knegaren:

Det är SYSTEMET som vill få dig att tro att det är en frukt!

Nått fel med det??? Om dem villfå oss och tro de så får la alla gå med på de annars funkar de juh inte? Fattar du trögt lr?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knegaren:

Jag har sett flera! Jag red en när jag var liten och jag bor på landet så jag vet och jag spelar på hästar och det är bottenlinjen!

bullshit. har aldrig sett något sådant.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knegaren:

Jag har sett flera! Jag red en när jag var liten och jag bor på landet så jag vet och jag spelar på hästar och det är bottenlinjen!

Det är väl knappast bevis.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knegaren:

Det är tråkigt.

Schh nej. Det går fort och är trevligt pga mycket mjukare rörelse än trav och man gungar med liksom obs don't you dare dra någon snuskig parallell [no-no].


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tror dig bror!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie:

Nått fel med det??? Om dem villfå oss och tro de så får la alla gå med på de annars funkar de juh inte? Fattar du trögt lr?

Vi måste besegra och ödelägga systemet innan det ödelägger oss!

nubbie:

Schh nej. Det går fort och är trevligt pga mycket mjukare rörelse än trav och man gungar med liksom obs don't you dare dra någon snuskig parallell .

Det enda snuskiga jag kan tänka på är att hästarna har stora snorrar. Men de finns, hur tror su kusken försörjde sig på sin tid? Och för guds skull googla inte ordet nu


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

tror dig bror!

Tung bror. Tyvärr räcker det inte, vi är ännu underbemannade mot systemet


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knegaren:

Vi måste besegra och ödelägga systemet innan det ödelägger oss!

Skit snack.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knegaren:

systemet

Fuck tha system!


   
SvaraCitera